اولین جلسه رابطین انجمن های هنری کانون استان کردستان به صورت مجازی برگزار شد

دیروز دوشنبه 29 اردیبهشت ساعت 10 صبح به صورت مجازی با حضور سهیلا شیخی مدیرکل استان ، حمیدرضاپوررضایی کارشناس مسئول فرهنگی ادبی هنری استان توسط واحد کارشناس هنری استان اولین جلسه رابطین انجمن های هنری کانون استان کردستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان کردستان، سهیلا شیخی مدیر کل کانون استان کردستان در ابتدای این جلسه ضمن تشکر و قدردانی از فعالیتهای مجازی همکاران در این ایام، برانجام فعالیتهای مجازی در راستای انجمن ها تاکید کرد.

شیخی گفت: توجه به اشتیاق و تمایل اعضا جهت حفظ، نگهداری و پایداری اعضا با فعالیتهای منسجم و هدفمند؛ و برنامه ریزی با توجه به شیوه نامه فعالیتها و انجمن های مجازی، و تعامل با کارشناس هنری زمینه را جهت موفقت در این راستا فراهم می آورد.

وی افزود: تعطیلی مراکز به معنی تعطیلی فعالیتها نیست و مربیان موظف به انجام فعالیت ها با شرایط موجود هستند.

 حمیدرضا پوررضایی کارشناس مسئول فرهنگی هنری و ادبی کانون استان نیز در ادامه در رابطه با دغدغه مراکز جهت سوق دادن اعضای نوجوان به سمت فعالیتهای فرهنگی، هنری، ادبی و علمی صحبت کرد و انجام این مهم را غیر ممکن دانست مگر با برگزاری فعالیتهای به صورت ویژه و تخصصی و برگزاری انجمن ها.

تشکیل گروه های مجازی برای فعالیتها و کسب تجربه جهت تشکیل جلسات مجازی انجمن ها ، دعوت از اساتید معرفی شده از سوی ستاد در شیوه نامه از جمله مواردی بودند که پوررضایی در رابطه با آنها صحبت کرد.

سهیلا ساعدپناه کارشناس هنری استان نیز در رابطه با اهداف انجمن ها،  تخصصی سازی فعالیتها،  استعداد یابی در میان اعضای نوجوان و ارشد کانون صحبت کرد و گفت: لازم است رابط استانی هر انجمن با اعضای انجمن به صورت مداوم در ارتباط باشد.

در ادامه ساعدپناه بر هدایت انجمن ها توسط رابطین در راستای اهداف و سیاستهای کانون و ایجاد فضایی آموزشی با بهره بردن از امکانات فضای مجازی از قبیل فیلم(فیلم های تولید شده کانون) ، عکس(آرشیو کانون و کتابها)، و مطالب (منابع و کتابهای موجود در کانون) در جلسات مجازی اشاره کرد و افزود: جلسات باید به صورت برنامه ریزی و هر دو هفته یکبار طبق شیوه نامه ارسالی از سوی ستاد را در برنامه های آینده انجمن های هنری استان برگزار شود.

در ادامه جلسه، رابطین انجمن های هنری استان  (انجمن های نمایش ، سرود ، عکاسی و فیلمسازی) گزارش هایی را از روند برگزاری جلسات خود(جلسات حضوری و جلسات مجازی) ارائه دادند و در رابطه با برنامه ریزی هایشان جهت برگزاری جلسات مجازی انجمن ها در هفته های آتی سخن گفتند.

در ادامه این جلسه به نقد شیوه های برگزاری جلسات مجازی پرداخته شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =