کارشناس ادبی کانون مازندران میهمان دومین انجمن مجازی کانون سمنان

دومین جلسه‌ی اعضا و مربیان انجمن ادبی آفرینش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان با دعوت از کارشناس ادبی کانون مازندران به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، مهرناز نصیری کارشناس مرکز آفرینش‌های ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سمنان از برگزاری دومین جلسه‌ی مجازی اعضا و مربیان انجمن ادبی آفرینش کانون این استان با دعوت از عالمه میرشفیعی نویسنده و کارشناس ادبی کانون مازندران خبر داد.

نصیری در ادامه افزود: دومین جلسه‌ی مجازی انجمن ادبی آفرینش کانون سمنان به‌مناسبت سال‌روز آزادسازی خرم‌شهر، عصر پنج‌شنبه یکم خردادماه ۱۳۹۹ در پیام‌رسان واتساپ با محوریت «داستان» و «ادبیات پایداری»، برگزار و کارشناسان به نقد و بررسی آثار داستانی اعضا، خواهند پرداخت.

کارشناس ادبی کانون سمنان اظهار داشت: انجمن ادبی آفرینش با حضور پر شور اعضا و مربیان به دو شکل حضوری و غیر حضوری، فعالیت مستمری در استان داشته و در پی شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مراکز فرهنگی‌هنری نیز از هفته‌ی اول اسفندماه ۱۳۹۸ با دست‌هایی پر از ایده و اندیشه در فضای مجازی پربارتر از پیش ظاهر شده و با طرح‌هایی سرشار از نشاط، امید و خلاقیت با برگزاری دو جلسه‌ی غیر رسمی در هفته به نقد و بررسی آثار پرداخته‌است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =