سومین کارگاه مجازی انجمن هنرهای نمایشی کانون آذر بایجان‌غربی

سومین کارگاه مجازی انجمن هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی عصر روز سه شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ با حضور کارشناس هنرهای نمایشی کانون کشور برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی در این نشست مجازی که با محوریت تاریخچه‌ نمایش عروسکی برگزار شد بیش از ۵۰ نفر از اعضای انجمن هنرهای نمایشی ارومیه حضور داشتند.

در ابتدای این نشست مجازی، وحید خسروی به عنوان استاد کارگاه به تبیین جایگاه نمایش عروسکی پرداخت و در خصوص تاریخچه شروع نمایش عروسکی در ایران و جهان مطالبی را ارائه کرد.

معرفی کتاب‌هایی با موضوع نمایش عروسکی، آشنایی با شخصیت‌های اولین نمایش‌ها در ایران و جهان، پاسخ به سئوالات اعضا، و تشریح نظرات نویسندگان و نمایشنامه‌نویسان مطرح از دیگر بخش‌های این کارگاه مجازی بود.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی همزمان با شیوع ویروس کرونا با استفاده از ظرفیت‌های موجود در تمام حوزه‌های فرهنگی، ادبی و هنری سراسر کشور در بخش‌های مختلفی از قبیل نمایش عروسکی، نقاشی، کاردستی، شعر، قصه‌گویی، سرود و ... اعضای کودک و نوجوان کانون استان را تحت پوشش فعالیت‌های مجازی خود قرار داده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =