گردهمایی مربیان مراکز فرهنگی‌هنری حوزه‌ی سیستان برگزار شد

معصومه هادی: فراوانی اطلاعات در فضای مجازی و دسترسی آسان به انواع محتوا در این فضا وظیفه‌ی ما را برای طراحی فعالیت‌های انگیزه‌بخش و امیدوار کننده‌ی نسل پویا و متعهد به اسلام و انقلاب دوچندان می‌کند

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، گردهمایی مربیان مراکز فرهنگی‌هنری حوزه‌ی سیستان با حضور مدیرکل کانون استان برگزار شد.

معصومه هادی در این گردهمایی، در جمع همکاران حوزه‌ی سیستان، فرارسیدن عید سعید فطر و هفته‌ی مقاومت و پیروزی و سالروز آزادسازی خرمشهر عزیز را تبریک گفت.

معصومه هادی در ادامه با اشاره به تاثیر ویروس کرونا بر همه‌ی جوانب زندگی و لزوم تلاش برای روحیه‌بخشی به افراد جامعه، به ویژه کودکان و نوجوانان، عنوان کرد: کانون پرورش فکری با درک عمیق موضوع و ورود موثر به این عرصه فعالیت‌های وسیعی را در فضای مجازی آغاز کرد و مربیان در سراسر کشور با تولید محتوا سعی در آفرینش لحظه‌هایی شاد و آموزنده برای مخاطبان خود داشته و دارند.

وی ادامه داد: در استان نیز همکاران علاوه بر حضور فعال در این عرصه، ۱۶۱ محتوای تخصصی شامل فعالیت‌های فرهنگی، هنری، ادبی و علمی تولید کردند که تلاشی قابل تقدیر است.

هادی سپس در خصوص ضرورت ادامه‌ی این فعالیت‌ها گفت: با توجه به گستردگی اطلاعات در فضای مجازی و دسترسی آسان به انواع محتوای مورد قبول و...، طراحی فعالیت‌های انگیزه‌بخش، امیدوار کننده و مهارت‌افزا برای مخاطبان کودک و نوجوان، به عنوان نسلی پویا، پیشرو و متعهد به اسلام و انقلاب امری ضروری است که توانی دوچندان می‌طلبد.

مدیرکل کانون هم‌چنین با ابراز خرسندی از پویایی همکاران در گروه‌های مجازی و ادامه‌ی آموزش‌های تخصصی اعضا و علاقه‌مندان، به برنامه‌های سال ۱۳۹۹( از قبیل فعالیت انجمن‌های فرهنگی، هنری و ادبی، پویش فصل گرم کتاب، پیک امید مجازی، قصه‌گویی، هفته کتاب و کتاب‌خوانی و...) اشاره کرد و از همکاران خواست تا علاوه بر مراقبت از سلامت فعالیت گروه‌های مجازی، با برنامه‌ریزی و همکاری و همدلی برای پیشبرد اهداف کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تلاش کنند.

در ادامه همکاران گزارشی از فعالیت‌های خود در فضای مجازی و بازخورد آن از سوی مخاطبان و خانواده‌ها ارایه کردند.

گفتنی است در جریان بازدید مدیرکل کانون استان از مراکز حوزه‌ی سیستان، وی با حضور در سالن سینمای کودک مرکز فرهنگی‌هنری شماره یک زابل از روند تجهیز این سالن بازدید و بر ضرورت رویکرد فرهنگی، کیفیت و سرعت بخشیدن روند تجهیز آن و تحویل در موعد مقرر قرارداد، توسط پیمانکار، تاکید کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =