گسترش هر چه بیشتر فعالیت‌های کانون در شهرستان شوش

محمد کعب عمیر نماینده مردم شوش دانیال (ع) در مجلس شورای اسلامی در دیدار با وحید کیانی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان خواستار گسترش هرچه بیشتر فعالیت‌های این نهاد فرهنگی در شهرستان شوش شد.

به گزارش روابط عمومی کانون خوزستان، در این دیدار که با حضور سعید رضوانی مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری خوزستان در محل اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان برگزار شد؛ محمد کعب عمیر نماینده منتخب مردم شوش، خواستار افزایش تعداد مراکز ثابت و سیار کانون در راستای خدمت‌رسانی هرچه بیشتر فرهنگی به کودکان و نوجوانان مستعد شهری، روستایی و عشایری این شهرستان شد.

کعب عمیر در بخش دیگری از سخنان خود به فعالیت‌های مثبت کانون زبان ایران در استان خوزستان اشاره کرد و گفت: انتظار داریم برنامه‌ریزی‌های لازم برای راه‌اندازی شعبه کانون زبان ایران در شهرستان شوش انجام شود و ما نیز در این امر کانون را یاری خواهیم کرد.

وحید کیانی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان در این دیدار گفت: کانون در شهرستان شوش یک مرکز فرهنگی و هنری دارد که بیش از 40 فعالیت فرهنگی، هنری، ادبی، علمی و مذهبی را به کودکان و نوجوانان این خطه از ایران اسلامی ارائه می‌کند.

مدیرکل کانون خوزستان در بخش دیگری از سخنان خود به خدمت‌رسانی فرهنگی در مناطق روستایی و عشایری شوش اشاره کرد و افزود: کانون خوزستان در قالب طرح امداد فرهنگی تا قبل از شیوع بیماری کرونا اقدام به خدمت‌رسانی دوره‌ای به مناطق محروم و روستایی فاقد کتابخانه کرده است که روستاها و مناطق عشایری شوش نیز زیر پوشش این طرح قرار دارند.

او با تأکید بر این‌که بعد از پایان این بیماری کار امدادرسانی فرهنگی به مناطق محروم و کم برخوردار از سر گرفته خواهد شد گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان در صورت تأمین وسیله نقلیه از سوی مسئولین شهرستان شوش آمادگی تجهیز و راه‌اندازی اولین کتابخانه سیار در این شهرستان را دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =