خلاقیت و نوآوری زیادی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان وجود دارد

مدیر کل پست استان اصفهان گفت: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمات علمی و فرهنگی بسیار خوبی در کانون برای کودکان و نوجوانان ارائه می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان، حمید باقری و هیئت همراه وی پس از بازدید از نمایشگاه دستاوردهای اداره کل کانون پرورش فکری استان در نشستی با حضور سید محمد قلمکاریان با بیان اینکه ظرفیت و خلاقیت و نوآوری زیادی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان وجود دارد اظهار داشت: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی امروز ما شاهد آن هستیم که خدمات علمی و فرهنگی بسیار خوبی در کانون برای کودکان و نوجوانان ارائه می شود.

وی با بیان اینکه یکی از رسالت های اداره پست کمک به کانون پرورش فکری در جهت مسئولیت های اجتماعی و با هدف خدمت رسانی جهت ارتقاء آموزش کودکان و نوجوانان ساکن در مناطق محروم است،گفت:این اداره در نظر دارد تا با کانون همکاری لازم را به عمل آورد و گامی در جهت توسعه علمی، فرهنگی و هنری آینده سازان ایران اسلامی بردارد.  

مدیر کل پست استان اصفهان در ادامه بابیان اینکه اداره پست با در اختیار داشتن زیر ساخت های بسیار مناسب و قوی در حال حاضر از نظر جمعیتی و جغرافیایی کلیه مناطق و افراد استان را پوشش می دهد،عنوان کرد: ما در اداره پست این آمادگی را داریم تا در قالب طرح هایی که وجود دارد و در قالب تفاهم نامه زمینه را بگونه ای فراهم کنیم تا از بستر پست برای خدمات رسانی به کودکان و نوجوانان عضو کانون پرورش فکری جهت ارسال کتاب ها و همچنین آثار کودکان و نوجوانان به مراکز کانون گامی موثر و مفید برداریم.

حمید باقری در ادامه اضافه کرد:در سال های گذشته تعامل و همکاری خوبی بین کانون و اداره پست وجود داشته است و ما آماده ایم تا این تعاملات را به صورت گسترده تری نسبت به گذشته به پیش ببریم.

وی در ادامه به خدمات بسیار شایسته ای که در کانون پرورش فکری به کودکان و نوجوانان ارائه می شود اشاره کرد و گفت:قطعا اطلاع رسانی بیشتری به خانواده ها و کودکان و نوجوانان جهت خدماتی که در کانون به کودکان و نوجوانان ارائه می شود باعث هرچه بهتر و بیشتر دیدن فعالیت ها می شود و کودکان و نوجوانان بیشتری به مراکز کانون جذب شوند.

 افزایش واحدهای سیار در مناطق محروم از اولویت های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان نیز در این نشست گفت:مفتخریم که کانون پرورش فکری در سراسر استان پهناور اصفهان جهت استعدادیابی و پرورش استعدادهای کودکان و نوجوانان و ارائه خدمات به آینده سازان ایران اسلامی در 61 مرکز ثابت و سیار به ارائه خدمات علمی، فرهنگی، ادبی و آموزشی می پردازد.

سید محمد قلمکاریان درادامه خاطر نشان کرد:توسعه واحدهای سیار برای پوشش کودکان و نوجوانان در کلیه مناطق به ویژه مناطق محروم در سال جاری از جمله اولویت های کانون پرورش فکری است.

وی ادامه داد:باتوجه به محدودیت هایی که وجود دارد ما در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در نظر داریم تا برای پوشش بهتر و بیشتر کودکان و نوجوانان مستعد استان واحد مکاتبه ای کانون را با همکاری اداره پست جهت ارسال کتاب به کودکان و نوجوانان در مناطقی که امکان حضور مستمر و دائم وجود ندارد گسترش دهیم تا کودکان و نوجوانان در اقصی نقاط استان نیز از فرصت برابر برای بهرمندی از برنامه های آموزشی، علمی، فرهنگی و ادبی کانون استفاده کنند و این موضوع به صورت جدی در دستور کار اداره کانون قرار گرفته است.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان افزود:آموزش های مکاتبی ازجمله آموزش های داستان نویسی و شعر سرایی،ارسال کتب و ارسال دیگر محصولاتی مانند محصولات سرگرمی های سازنده از طریق همکاری با اداره پست و زیر نظر مربیان و متخصصانی که با کانون همکاری می کنند از جمله برنامه هایی هستند که با هدف رشد فکری و شخصیتی کودکان و نوجوانان در مناطق محروم و نقاطی که امکان خدمت رسانی به آنان وجود ندارد توسط کانون پرورش فکری و با همکاری اداره پست امکان پذیر می شود.

سید محمد قلمکاریان ادامه داد: همچنین در این طرح در نظر داریم تا از طریق ارسال محصولات خاص برای کودکان ونوجوانانی که نیازها و شرایط خاص دارند با همکاری اداره پست این قشر که کمتر مورد توجه قرار گرفته اند را نیز تحت پوشش قرار بدهیم.
انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =