فعالیت انجمن عکاسی کانون پرورش فکری خوزستان در فضای مجازی ادامه دارد

فعالیت‌های انجمن عکاسی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان «روزنه» در فضای مجازی ادامه دارد.

به گزارش روابط عمومی کانون خوزستان، چهارمین نشست انجمن عکاسی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان «روزنه»، با موضوع «یک سؤال و شش راز عکاسی» در فضای مجازی برگزار شد.

در این نشست علی خوش‌جام، کارشناس عکاسی و طرح گرافیک، که به‌عنوان میهمان و مدرس این کارگاه حضور داشت؛ در ابتدا با طرح یک سؤال از نوجوانان که چرا عکاسی می‌کنیم؛ کار را آغاز کرد و اعضا هرکدام نظرات خود را در رابطه با این موضوع بیان کردند.

خوش جام در ادامه پیرامون موضوع نشست، مباحث، نگاه عکاسانِ، تشخیص فوری موقعیت عکاسی، تشخیص و بیان احساس را برای ۷۰ عضو نوجوان علاقه‌مند به عکاسی شرکت کننده در این کارگاه تشریح کرد.

او در بخش دیگر چهارمین نشست انجمن عکاسی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان، مواردی چون، تکراری نبودن زاویه دید، نگاه شاعرانه و انتخاب المان‌های مناسب تصویری را به نوجوانان شرکت کننده آموزش داد.

این نشست با ارائه نمونه عکس و کلیپ برای تفهیم بهتر موضوع «یک سؤال و شش راز عکاسی» و پرسش و پاسخ بین اعضا و مدرس کارگاه، پایان یافت.

گفتنی است: چهارمین نشست انجمن عکاسی کانون استان خوزستان «روزنه»، با حضور مامک یحیی پور رئیس گروه هنرهای تجسمی کانون کشور، کارشناس هنری و نماینده انجمن عکاسی استان خوزستان و جمعی از مربیان علاقه‌مند به عکاسی برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =