ویژه‌برنامه‌های گرامی‌داشت رحلت امام خمینی(ره) در مراکز فرهنگی‌هنری سیستان و بلوچستان برگزار شد

مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان با برگزاری ویژه‌برنامه‌هایی در فضای مجازی سالروز  رحلت امام خمینی(ره) و قیام پانزده خرداد را گرامی داشتند

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، مربیان و اعضای کانون استان با برگزاری ویژه‌برنامه‌هایی سالروز  رحلت امام خمینی(ره) و قیام پانزده خرداد را گرامی داشتند.

با توجه به فعالیت مراکز فرهنگی‌هنری کانون در فضای مجازی در روزهای مبارزه با ویروس کرونا، مربیان با استفاده از پیام‌رسان‌ها ارتباط موثری را با اعضای مراکز دارند و در این مدت شیوه‌ی تازه‌ای را برای ارایه‌ی خدمات کانون کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به مخاطبان در پیش گرفته‌اند.

در روزهای پایانی ماه بهار نیز با توجه به فرارسیدن سالروز رحلت امام خمینی(ره) و قیام پانزده خرداد مربیان با استفاده از ظرفیت فضای مجازی ویژه‌برنامه‌هایی را همراه با اعضا برگزار کردند که از آن جمله می‌توان به معرفی شخصیت امام خمینی(ره)، شعرخوانی، قصه‌گویی، معرفی وقایع و ایام، نقاشی، سفالگری و برگزاری مسابقه‌های اطلاعات عمومی اشاره کرد.

قابل ذکر است در برخی از شهرستان‌ها نیز همکاران با حضور در ویژه‌برنامه‌های شهرشان اثرخوانی کردند.

گفتنی است در بسیاری از شهرهای استان، همکاران در مراکز حضور دارند اما با توجه به ضرورت رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، امکان حضور اعضا در مراکز فراهم نیست.

مراکز فرهنگی هنری نیمروز، هامون، دلگان، شماره یک و دو زابل، بزمان، مجتمع زاهدان، شماره دو و پنج زاهدان، سرباز، مرکز پستی و سیار روستایی زابل، شماره یک ایرانشهر، کنارک و میرجاوه از جمله‌ی این مراکز بودند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =