برگزیدگان مهرواره «نیایش» کانون کرمانشاه معرفی شدند

برگزیدگان ششمین مهرواره کشوری نیایش، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه در سه بخش فرهنگی، هنری و ادبی معرفی شدند.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این مهرواره برای مخاطبان ۸ تا ۱۸ سال و مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.

بر همین اساس با نظر هیات داوران از هر گروه سنی در هر فعالیت سه اثر به عنوان برگزیده معرفی و یک تا سه اثر نیز شایسته تقدیر شناخته شد.

بر اساس این گزارش در بخش فرهنگی آثاری در حوزه‌های کتاب‌سازی، نشریه‌دیواری، کاردستی و تحقیق و پژوهش به دبیرخانه ششمین مهرواره «نیایش» ارسال شد که مورد داوری قرار گرفت و برترین‌ها معرفی شدند.

هم‌چنین بخش هنری این رویداد نیز در رشته‌های خوش‌نویسی، عکاسی، سفال، پویانمایی، فیلم کوتاه و... و بخش ادبی با موضوع‌های شعر، داستان، نثر ادبی و... برگزار شد.

ششمین مهرواره «نیایش» با هدف پرورش حس دینی، ایجاد حس انس و الفت کودکان و نوجوانان با خداوند و هم‌چنین نشانه‌های آفرینش در گستره کشوری در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه برگزار ‌شد و دبیرخانه این رویداد علت تاخیر در اعلام اسامی برگزیدگان را مشکلات ناشی از شیوع بیماری کرونا عنوان کرد.

 در عین حال قرار است آیین پایانی ششمین مهرواره کشوری در صورت مساعد بودن شرایط ناشی از بیماری کرونا ویروس، به صورت حضوری، و در غیر این صورت، به شکل غیرحضوری برگزار و جوایز برگزیدگان به نشانی آن‌ها ارسال شود.

اسامی نفرهای برتر این مهرواره در سه بخش فرهنگی، هنری و ادبی در پیوست این خبر آمده است.

اسامی نفرهای برتر بخش فرهنگی

اسامی نفرهای برتر بخش هنری

اسامی نفرهای برتر بخش ادبی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =