موفقیت مربیان کانون کردستان در مهرواره کشوری نیایش

4 کارشناس و مربی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان برگزیده و شایسته‌تقدیر ششمین مهرواره کشوری «نیایش» را ازآنِ خود کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان ، برگزیدگان ششمین مهرواره کشوری نیایش که  با هدف پرورش حس دینی، ایجاد حس انس و الفت کودکان و نوجوانان با خداوند و نشانه‌های آفرینش در گستره کشوری در کانون استان کرمانشاه برگزار ‌شد، در سه بخش فرهنگی، هنری و ادبی معرفی شدند.

بنابر اعلام هیات داوران الهام زارعی زاده کارشناس ادبی کانون استان کردستان در بخش داستان و مهربی اسدی مربی مسئوف مرکز فرهنگی هنری کانون کامیاران در بخش متن ادبی به عنوان برگزیده این مهرواره انتخاب و معرفی شدند.

همچنین شیما صمدی مربی مسئول فرهنگی مرکز فرهنگی هنری کانون قروه در بخش خوشنویسی و طاهره اصفهانی مربی فرهنگی مرکز فرهنگی هنری شماره 2 سنندج در بخش فیلم کوتاه شایسته تقدیر شدند.

با انتشار فراخوان این مهرواره، در بخش فرهنگی آثاری در حوزه‌های کتاب‌سازی، نشریه‌دیواری، کاردستی و تحقیق و پژوهش به دبیرخانه ششمین مهرواره «نیایش» ارسال شد که مورد داوری قرار گرفت و برترین‌ها معرفی شدند.

هم‌چنین بخش هنری این رویداد نیز در رشته‌های خوش‌نویسی، عکاسی، سفال، پویانمایی، فیلم کوتاه و... و بخش ادبی با موضوع‌های شعر، داستان، نثر ادبی و... برگزار شد.

لازم به ذکر است، اختتامیه این مهرواره نیز به زودی، در صورت مساعدبودن شرایط ناشی از بیماری کروناویروس، به صورت حضوری، و در غیر این صورت، به طور غیرحضوری برگزار و جوایز برگزیدگان به نشانی آنها ارسال خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =