نخستین نشست فصلی کارشناسان و مسوولان مراکز مازندران به صورت مجازی برگزار شد

نخستین نشست فصلی سال ۹۹ کانون پرورش فکری مازندران با حضور کارشناسان و مسوولان مراکز در بستر فضای مجازی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان مازندران، محمد علی یزدان شناس در ابتدای این نشست با تقدیر از تلاش‌ها و زحمات ارزنده همکاران خود در اداره کل و مراکز فرهنگی هنری در سال جدید افزود: شیوع ویروس کرونا هرچند باعث تعطیلی مراکز فرهنگی و آموزشی شد اما با تدبیر معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کشور در قالب برنامه " پیک امید" و تولید محتوای فرهنگی، هنری ادبی و ... توسط مربیان؛ فرصت خوبی برای پر کردن خلاء موجود در بستر فضای مجازی باحضور پر شور مربیان و اعضا  فراهم آمد.

وی با بیان اینکه فعالیت‎‌های خوبی در حوزه پیک امید در استان مازندران صورت گرفت به تولید نزدیک به 500 ویدئو کلیپ آموزشی و فرهنگی و برگزاری 680 کارگاه آموزشی در بستر فضای مجازی اشاره نمود و افزود: این آثار مورد استقبال و تحسین علاقه‌مندان و مدیران ارشد استانی قرار گرفت.

یزدان شناس با اشاره به نشست مجازی مدیر عامل با مدیران کل استان‌ها که در سایت کانون نیز بارگزاری شده است؛ در پاسخ به وضعیت احکام برخی همکاران؛ از پیگیری مسوولان برای ارتقای وضعیت حقوقی کارکنان خبر داد و تصریح داشت: چنین شرایطی نباید در وضعیت مراکز و کار با اعضا تاثیر ایجاد نماید .

 این مسوول فرهنگی با تاکید بر ایجاد فضای امن و آرام در مراکز فرهنگی هنری کانون بر ضرورت همدلی و همراهی اشاره داشت و  یادآور شد: اعضای کودک ونوجوان جامعه هدف کانون محسوب می شوند. بر همین اساس می بایست ضمن توجه روحیات کودکان ونوجوانان، در تربیت آنان بهگونه‌ای عمل نمود که با برنامه‌هایی موثر و امید بخش؛ چشم انداز  روشنی را برای فردای آنان فراهم سازیم.

مدیر کل کانون پرورش فکری مازندران در بخش دیگر از سخنانش به برنامه سال 99 کانون مازندران اشاره نمود و بیان داشت: با توجه به اسناد بالادستی، انتظارات مدیر عامل و شعار کانون با عنوان«کانون امید»؛ سمت و سوی برنامه‌های امسال کانون مازندران در جهت امید آفرینی و ایجاد نشاط پیش بینی شده است.

یزدان شناس هم چنین به بیان انتظارات خود از مسوولان مراکز پرداخت و ایجاد فضای همدلی، دوستی، امنیت و آرامش در مراکز- استفاده از خرد جمعی و ظرفیت همه مربیان در پیشبرد امور مرکز- صرفه جویی در هزینه‌ها – تلاش برای اجرای برنامه‌های موثر و موفق- رعایت موزاین بهداشتی و فاصله اجتماعی و جلب  شریک فرهنگی با مشارکت نهادهای همسو با کانون، را  از عمده مسایل مورد انتظار خواند.

در ادامه این نشست، معاونین فرهنگی، ادرای مالی  و کارشناسان و مسوولان مراکز به بیان نظرات، انتظارات و مسایل حوزه تخصصی خود و گفتگو با مسوولان مراکز پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =