کد خبر: 297604
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۷
بازدید 129
فرمانداری به عنوان یار کمکی در کنار کانون است

مدیرکل کانون استان همدان در آستانه فصل تخصیص اعتبارات با حضور در دفتر فرماندار همدان نسبت به اختصاص بودجه جهت افتتاح دو مرکز فرهنگی هنری همدان تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، بهناز ضرابی‌زاده به همراه معاونان اداری‌مالی و فرهنگی خود در دفتر کار حسین افشاری حضور یافت و به تشریح دو پروژه‌ی نزدیک به افتتاح کانون پرداخت.
در این دیدار فرماندار همدان ضمن خوش‌آمدگویی، از زحمات و دلسوزی‌ها و کار مبتنی بر برنامه‌ی کانون تشکر کرد و از فرمانداری به عنوان یار کمکی در کنار کانون نام برد و اذعان کرد که تا آنجایی که بتوانیم و در حیطه‌ی اختیارمان باشد حتما کانون را کمک خواهیم کرد.
وی از ضرابی‌زاده خواست در جلسات کارشناسی تخصیص بودجه که با حضور دو نماینده مجلس شورای اسلامی تشکیل می‌شود حضور پیدا کند.
در ابتدای این دیدار مدیرکل کانون استان از روند پیشرفت دو مرکز فرهنگی‌هنری شهرک شهید مدنی و قهاوند توضیحاتی را بیان کرد و گفت: مرکز فرهنگی هنری قهاوند که در سال ۹۵ کلنگ‌زنی و احداث آن شروع شده بود، تقریبا ۹۹ درصد تکمیل شده است که در صورت تخصیص اعتبار جهت تجهیز و تکمیل، در هفته دولت افتتاح خواهد شد.
ضرابی‌زاده هم‌چنین به پروژه‌ی شهرک‌مدنی اشاره کرد و گفت: این مرکز نیز به عنوان یک مرکز تخصصی و فوق‌العاده در صورت تجهیز آماده افتتاح خواهد شد.
در پایان، سیدحسین رضوی‌نیا معاون اداری‌مالی کانون در رابطه با این دو پروژه توضیحاتی را بیان کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =