سومین نشست انجمن هنرهای نمایشی  برگزار شد

در نشست مجازی انجمن تخصصی هنرهای نمایشی با عنوان «بازبازک» ایده های نمایشنامه بررسی شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری: سومین نشست تخصصی انجمن هنرهای نمایشی پنجشنبه ۲۹ خردادماه با حضور فرزاد رحیمی مدیرکل کانون استان، فاطمه میرمحمد  صادقی کارشناس گروه هنرهای نمایشی کانون کشور، علیرضا آقایی کارشناس و مدرس دوره، حجت الله آسمند معاون اداری مالی استان  و کارشناسان استان، نوشین فرهادی رابط انجمن هنرهای نمایشی و جمعی از مربیان و اعضای نوجوان مراکز فرهنگی هنری چهارمحال و بختیاری در فضای مجازی برگزار شد.

در این نشست بررسی ایده های نمایشنامه و ساختار طرح در نمایشنامه مورد بررسی قرار گرفت.

همچنین نوشین فرهادی رابط انجمن هنرهای نمایشی استان گزارشی از شروع به کار انجمن تعداد اعضا، تعداد جلسات و نشست های تخصصی برگزار شده تا با امروز و محتوای جلسات ارائه  داد.

در ادامه علیرضا آقایی با معرفی ایده‌های ارسال شده توسط اعضای انجمن در جلسات گذشته وارد مرحله  بررسی ایده های نمایشنامه و ساختار طرح در نمایشنامه‌ها شد که پس از آن به نقد، بررسی و پردازش ایده‌های اعضا پرداخت، اعضا نیز پیرامون پردازش ایده های خود با مدرس به گفت وگو نشستند.

شایان ذکر است که انجمن هنرهای نمایشی استان چهارمحال و بختیاری کار خود را از اسفند ۱۳۹۸ به صورت رسمی آغاز و تا به امروز سه نشست به صورت مجازی برای آشنایی اعضای نوجوان و مربیان با هنرهای نمایشی برگزار کرده است.

این انجمن مجازی ۱۳ جلسه آموزشی ساخت عروسک و صحنه درماه های فروردین و اردیبهشت ۹۹ برگزار کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =