برگزاری کارگاه آموزش مجازی«حال خوش زندگی»

کارگاه آموزش مجازی برگزاری کارگاه آموزش غیرحضوری مهارت‌های «حال خوش زندگی»، ویژه مربیان و مسوولان مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان درحال برگزاری ‌است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان گیلان، این دوره آموزشی مجازی از ۲۵ تا ۳۱ خردادماه ۱۳۹۹ و با حضور ۲۶ نفر از مربیان فرهنگی مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزارمی‌شود.

ایجاد خودباوری و بهره‌گیری از مهارت‌های مثبت رفتاری در مخاطبان، تقویت توان‌مندی اعضای نوجوان در حوزه مقابله با هیجان‌ها، صفات مثبت با روی‌کرد پیش‌گیرانه و آینده‌نگر و درعین‌حال، آگاهی‌بخشی و به‌روزرسانی آگاهی‌های مربیان به‌منظور شناخت مهارت‌های مثبت و به‌کارگیری آن در فعالیت‌های کانون، از اهداف برگزاری این دوره آموزشی ۲۴ ساعته به‌شمار می‌رود.

برپایه این گزارش، صغری‌قامتی‌مقدم، کارشناس فرهنگی و سیده هاجراکبری، مربی فرهنگی کانون گیلان طی این دوره آموزشی برخط، به ارایه‌ی راه‌کارهایی برای ارتقای توان‌مندی‌های اعضای نوجوان با تمرکز برمهارت‌های هشت‌گانه «خودباوری»، «امید»، «هوش‌هیجانی»، «شادی‌ونشاط»، «جرأت‌مندی»، «امید»،  «معنویت» و هم‌چنین، «خوش‌بینی و روابط‌مثبت» می‌پردازند.

یادآورمی‌شود، برگزاری کارگاه مهارت‌های مثبت روان‌شناختی (حال خوش زندگی ) با تمرکز بر افراد سالم جامعه و با نگاه ویژه به نیازهای رشد اجتماعی و فردی آنها با استفاده از روش های علمی. پایه‌گذاری شده‌است.

 گفتنی‌است، این حرکت هدف‌مند از سال گذشته و با هدف پاسخ‌گویی به نیازهای اعضای نوجوان کانون آغازشد و برگزاری کارگاه‌های آموزش مهارت‌های مثبت روان‌شناختی(حال خوش زندگی ) در مراکز فرهنگی هنری  کانون شهرستان رودسر و لنگرود استان گیلان با استقبال گسترده اعضا و خانواده‌ها همراه‌بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =