کد خبر: 297675
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۲
برگزیدگان مسابقه ادبی «قهرمان آشنای من» در گیلان معرفی شدند

اسامی ۱۱ برگزیده مسابقه خاطره‌نویسی «قهرمان آشنای من» از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان منتشر شد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، گروه داوری این رویداد ادبی متشکل از حمیراخدابنده و لیلا خلقت‌پرور با بررسی بیش از ۷۰ خاطره و دل‌نوشته رسیده به دبیرخانه، ۱۱ اثر را به عنوان آثار برگزیده معرفی ‌کردند.

بر اساس این خبر هیئت داوران مسابقه «قهرمان آشنای من» با توجه به برجستگی و ظرافت‌های ادبی، آثار «بهرخ ترک‌زبان از استان همدان، ارنیکا بهرامی و باران خلقت‌پرور از گیلان» را به عنوان آثار برتر بخش کودک معرفی کردند.

هم‌چنین آثار «عرفان استاچی و ریحانه رضازاده از تهران، ماهک نوروزپور و مانیا کاظمی‌نیا از گیلان به همراه اثر سیده‌فائزه همتی از استان ایلام» نیز در گروه سنی نوجوان عنوان آثار برگزیده را به‌خود اختصاص‌دادند.

در همین حال گروه داوری این مسابقه با ارزش‌مند توصیف‌کردن استقبال جهادگران عرصه‌ی سلامت از این رویداد ادبی، اثر «محبوبه یعقوبیان از استان قم، لیلا زاهد نخجیری و زهرا نیک‌پی از استان گیلان» را نیز در بخش شرکت‌کنندگان مجموعه‌ی کادر درمانی کشور به‌عنوان برگزیده معرفی‌ کردند.

یادآوری می‌شود از برگزیدگان این رویداد ادبی با اهدای جایزه و لوح‌تقدیر مشترک مسئولان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و دانشگاه علوم‌پزشکی و خدمات‌درمانی استان گیلان تجلیل‌خواهد شد.

بر اساس فراخوان مسابقه خاطره‌نویسی «قهرمان آشنای من» که در اردیبهشت ۱۳۹۹ منتشر شد از کودکان و نوجوانان ۸ تا ۱۸ سال و کادردرمانی کشور (پزشکان، پرستاران، کارکنان دانشگاه و...) دعوت شده بود تا رخدادهای مانای این روزهای حوزه سلامت را در قالب خاطره‌نویسی ثبت‌ و تصویر آثار را ارسال‌ کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =