کارگاه «حال خوش زندگی» با شیوه آموزش مجازی

مسوولان و مربیان مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری استان اردبیل با حضور در آموزش‌های مجازی به‌صورت وب کنفرانس با عنوان «حال خوش زندگی»، با مهارت‌های زندگی و چگونگی آموزش آن به نوجوانان آشنا شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، کارگاه‌ حال خوش زندگی با اهداف مختلفی ازجمله تقویت توانمندی نوجوانان از روز یکشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ آغازشده است و تا روز سه‌شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ به مدت ۲۴ ساعت آموزشی با شرکت ۳۸ نفر از مسوولان و مربیان مراکز فرهنگی هنری ادامه خواهد داشت.

به گفته‌ی کارشناس آموزش و پژوهش استان، در این کارگاه با همکاری واحد فناوری اطلاعات استان شرایطی فراهم‌شده است تا اکرم راضی مربی مسوول مرکز شماره یک کانون کوثر، مهارت‌های مثبت هشتگانه شامل: کارگاه خودباوری، جرات‌مندی، امیدواری، خوش‌بینی، معنویت، شادی، روابط مثبت و هوش هیجانی را باهدف چگونگی ارتقای کیفیت زندگی، مسوولیت‌های اجتماعی، شخصی و همچنین سلامت روان و رفتار نوجوانان عضو را به مسوولان و مربیان مراکز فرهنگی هنری واجد شرایط آموزش دهد.

  

بر اساس این گزارش، قبل از اجرای طرح منابع و مآخذ و همچنین کتاب‌کارهایی جهت آموزش این مهارت‌ها به مربیان استان‌ ارسال شد و با توجه به عدم امکان تشکیل کارگاه‌های حضوری به علت انتشار ویروس کرونا، مسوولان و مربیان مراکز کانون استان به شیوه آموزش مجازی و وب کنفرانس با مهارت‌های مثبت روان‌شناختی آشنا شدند.

گفتنی است، در این کارگاه‌ها زعفر احدزاده مدیرکل و داریوش علومی معاون فرهنگی کانون استان به‌صورت مجازی با شرکت‌کنندگان به گفتگو نشستند و دیدگاه‌های و پیشنهادهای اجرای و کاربردی خود را با موضوع «حال خوش زندگی» با مربیان در میان گذاشتند. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =