تجلیل از دختر مدال‌آور مسابقه‌ی بین‌المللی نقاشی به بهانه روز دختر

همزمان با فرارسیدن ولادت سراسر سعادت حضرت معصومه (سلام‌الله علیها) و روز ملی دختر، از اعضای دختر شرکت‌کننده در مسابقه بین‌المللی نقاشی بلغارستان توسط مدیرکل کانون استان همدان تقدیر به عمل آمد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان همدان، در مراسمی که در شهر شیرین‌سو برگزار شد، عضو شرکت‌کننده و مدال‌آور بین‌المللی مسابقه نقاشی، توسط مدیرکل کانون و جمعی از مسئولین شهر، مورد تقدیر قرار گرفت.
 ‏ در این جلسه که با حضور مدیرکل کانون استان، امام جمعه، بخشدار، شهردار و جمعی از مسئولان در بخشداری شهر شیرین‌سو شهر دوستدار کودک برگزار شد، امام‌جمعه این شهر با تبریک ولادت حضرت معصومه (سلام‌الله علیها) بیان داشت که دختران ما باید این بانوی گرامی را در همه جوانب زندگی الگوی خود قرار دهند؛ چرا که با این عمل به موفقیت‌های ویژه دست خواهند یافت.
 ‏ وی به منطقه محروم شیرین‌سو اشاره کرد و گفت: محرومیت هیچ‌گاه نمی‌تواند مانع از موفقیت فرد شود.
 ‏در ادامه، مدیرکل کانون ضمن تبریک میلاد خجسته حضرت معصومه (سلام الله علیها) دریافت یک مدال و ۲ دیپلم افتخار توسط دختران استان همدان را افتخار بزرگی برای این استان دانست و گفت: این دختران در ابتدای راه هستند و کانون پرورش فکری تلاش می‌کند استعدادهای آنها بیش‌ازپیش شکوفا شود.
‏ضرابی‌زاده هم‌چنین به مسابقه بین‌المللی نقاشی بلغارستان اشاره کرد و افزود: در سال ۲۰۱۷ مسابقه‌ای با موضوع «کودک و شادی» برگزار شد که کانون پرورش فکری استان همدان ۶۱ اثر به این مسابقه ارسال کرد و نتیجه آن مقام سوم مسابقه توسط حسنا اسکندری از شهر شیرین سو و دو دیپلم افتخار توسط اعضای مراکز شهر همدان و اسدآباد بود، که این‌ها حاصل تلاش اعضا و مربیان فعال کانون است.
 ‏در ادامه سیدایوب موسوی‌منور بخشدار شیرین‌سو ضمن تبریک به حسنا اسکندری افزود: در شیرین‌سو همواره استعدادهای زیادی وجود داشته و باعث افتخار شهر ما بوده است که در این میان می‌توان از پرویز پرستویی هنرمند دوست‌داشتنی و اسدالله طاقتی‌احسن نویسنده و خبرنگار خبره نام برد.
 هم‌چنین در این برنامه سیدمصطفی موسوی، شهردار شیرین سو مقام‌آوری کودکان در این شهر را بسیار مبارک تلقی کرد و گفت: مقام‌آوری کودکان به تبدیل شدن شهر شیرین‌سو به عنوان شهر دوستدار کودک در کشور کمک شایانی می‌کند و ما هم تلاش می‌کنیم امکانات خوب و مناسبی را برای کودکان این شهر مهیا کنیم.
 در ادامه مدال برنز ارسالی از کشور بلغارستان توسط بهناز ضرابی‌زاده مدیرکل کانون به گردن عضو کانون شیرین سو آویخته شد و با اهداء هدایایی از وی تقدیر به عمل آمد. هم‌چنین از ستاره طاقتی‌احسن مربی نقاشی مرکز شیرین‌سو نیز به خاطر برگزاری کارگاه‌های نقاشی و تلاش برای موفقیت اعضا تقدیر شد.
 ‏ در برنامه‌ای مشابه، صبح امروز در مرکز فرهنگی هنری شماره ۲ همدان، مدیر کل کانون دیپلم افتخار مسابقه بنسکا بلغارستان و جایزه مریم موسعلی رابه وی تقدیم کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =