اولین وبینار توجیهی مسئولان مراکز فرهنگی هنری کانون گلستان  در سال۹۹ برگزار شد

جلسه وبینار مدیر کل کانون گلستان با مسئولین مراکز فرهنگی و هنری استان با موضوع پرسش و پاسخ پیرامون تبیین دستورالعمل های بهداشتی، شرح وظایف نیروهای خدماتی، شیوه‌نامه جدید فعالیت‌های کانون، نحوه پذیرش عضو و اجرای کارگاه‌ها در مراکز، برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان، نخستین گردهمایی مسئولان مراکز کانون با حضور مدیرکل، معاون فرهنگی، اجرایی، کارشناسان و مربی مسئولان مراکز فرهنگی هنری کانون گلستان برگزار شد.

محبوبه رجب نسب در ابتدای این نشست با قدردانی از تلاش‌های مربیان کانون در تولید محتوای فرهنگی، هنری و ادبی در فضای مجازی و پیک امید در ایام گسترش بیماری کرونا و فاصله‌گذاری اجتماعی، درباره بازگشایی مراکز فرهنگی و هنری و آیین‌نامه ارسال شده از سوی معاونت فرهنگی کانون کشور، چگونگی حضور اعضا و تبیین دستورالعملهای بهداشتی با همکاران خود گفت و گو کرد.

وی با اشاره به شروع مجدد فعالیت‌ها با حضور اعضا در مراکز فرهنگی هنری از ۱۵تیرماه ۱۳۹۹ بر لزوم اطلاع‌رسانی فعالیت‌ها به اعضا و خانواده‌ها در چارچوب رعایت پروتکل های بهداشتی تأکید کرد و به سوالات مطرح شده از سوی مربی مسوولان مراکز پاسخ داد.

در ادامه این نشست مجازی الهه مقصودلو، معاون فرهنگی و اجرایی کانون گلستان به بیان مواردی از قبیل: از سرگیری فعالیت‌ها با حضور اعضا، رعایت پروتکل‌های بهداشتی، ضدعفونی مراکز و.... به ارائه توضیح پرداخت و مربی مسئولان مراکز نیز سوالات خود را مطرح کردند.

در روز دوم برگزاری وبینار نیز که با حضور مدیرکل، کارشناس حراست، کارشناس پشتیبانی، تمامی مربی مسئولان مراکز و همکاران خدمات مراکز فرهنگی و هنری برگزار شد، دستورالعمل بهداشتی، ضد عفونی کردن ساختمان و تجهیزات مرکز تشریح و بر لزوم فاصله‌گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک، شستشوی مداوم دست، ضدعفونی مرکز در کلیه‌ی بخش‌های مورد استفاده، ضرورت استفاده از اسپری ضدعفونی کننده تاکید و بر ضرورت صرفه جویی در هزینه های مصرفی توضیحاتی ارائه شد.  

گفتنی است این وبینار در تاریخ ۳ و ۴ تیرماه ۱۳۹۹ برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =