کارگاه‌های تابستانی کانون البرز پذیرای مخاطبان  کودک ونوجوان

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از علاقه‌مندان به فعالیت های فرهنگی، هنری ، ادبی و علمی در دو بخش حضوری و مجازی ثبت نام می‌کند

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل کانون البرز، همان‌گونه که قبلا نیز اطلاع‌رسانی شده بود، امسال  با توجه به شیوع بیماری کرونا، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سراسر کشور، نیز جهت رفاه حال مخاطبان، علاوه بر ارائه‌ی خدمات حضوری، بخشی از خدمات خود را در فضای مجازی ارائه می‌کند.

کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان البرز نیز، کارگاه‌های مختلفی از جمله نقاشی، سفالری، کلاژ، عکاسی ، کاردستی و اوریگامی، فیلم‌سازی، فن بیان وگویندگی،نجوم مقدماتی وپیشرفته، کارگاه های نوشتن خلاق، شعرو داستان‌نویسی، مهارت‌های زندگی،عروسک‌سازی، شعر و قصه و نمایش و آواشناسی را در این بخش توسط مدرسان کانون و برخی چهره های مطرح استانی، برگزار می‌کند.

علاقه‌مندان  تا ۱۵ تیر ماه ۱۳۹۹جهت  عضویت و ثبت نام کارگاه ها  به پایگاه اینترنتی Alborz.kpf.ir  ( بخش ثبت‌نام کارگاه های تابستانی) مراجعه کرده و پس از تکمیل فرم عضویت، از قسمت  دوره‌های برخط ( آن‌لاین ) استانی، کارگاه‌ مورد نظر خود را انتخاب و  ثبت‌نام کنند.

لینک ثبت نام کارگاه ها 

لازم به توضیح است مخاطبان ۴ تا ۲۲ ساله  در این بخش هم‌چنین می‌توانند با مراجعه به قسمت دوره‌های  بر خط ملی ( کشوری) از کارگاه‌های مجازی ملی نیز بهره‌مند شوند. .

دوره هایی نیز به صورت بدون زمان در نظر گرفته شده اند که این دوره‌ها نیز در بخش جداگانه ای در همین پایگاه قابل مشاهده و استفاده است .

لازم به توضیح است مخاطبان کودک ونوجوان جهت عضویت در کتابخانه و استفاده از کارگاه های حضوری، باید با در دست داشتن مدارک شناسایی،  به یکی از مراکز کانون در سطح استان در لینک زیر مراجعه کرده و در مراکز فرهنگی، هنری ثابت کانون استان البرز، ثبت نام کنند .

نشانی و شماره تماس مراکز

شماره تماس جهت کسب اطلاعات بیشتر:

۳۲۸۲۸۰۸۲ و ۳۲۸۲۰۹۰۹ داخلی (۱۲۱) روابط عمومی اداره کل کانون البرز

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =