مسوولان مراکز کانون البرز برای اداره کارگاه های تخصصی ابلاغ دریافت کردند

مسوولان مراکز کانون البرز به عنوان مسوولان کارگاه‌های تخصصی حضوری کانون در ایام تابستان معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون البرز، قاسم سلیمانی، مدیر کل کانون این استان هم‌زمان با آغاز ثبت‌نام کارگاه های تخصصی ویژه تابستان ، ابلاغی را به مسوولان مراکز داده و از آن‌ها خواست نظارت  دقیق و خوبی نسبت به تمام فرآیند تبلیغ، ثبت‌نام ، اجرا و ارزیابی کارگاه‌ها داشته باشند.

سلیمانی هدف از این ابلاغ را اطلاع بیشتر مسوولان نسبت به شرح وظایف‌شان، عدم ایجاد تداخل کاری در فعالیت های عمومی و اختصاصی مربیان و برپایی کارگاه‌ها و در نهایت ارائه‌ی خدمات کامل تر و موثرتر به مخاطبان اعلام کرد.

گفتنی است این ابلاغ ویژه تمامی کارگاه‌های حضوری مراکز است و از طرف مدیر کل استان  تاکید شده است که اگر چنانچه با توجه به وضعیت شیوع  کرونا در البرز و به دستور ستاد مبارزه با کرونا،  کارگاه‌های حضوری تعطیل شد، این روال در بخش کارگاه‌های مجازی ادامه داشته باشد تا کودکان و نوجوانان استان و خانواده‌های آنان دغدغه‌ی کمتری برای بهره‌مندی از فعالیت‌های کانون داشته باشند.

گفتنی است امسال و با توجه به شیوع بیماری کرونا، بخش عمده‌ای از فعالیت های کانون در فضای مجازی، ارائه می‌شود و علاقه مندان می توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی alborz.kpf.ir  از این فعالیت‌ها بهره ببرند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =