پرورش نسلی خلاق و پویا رهاورد فعالیت های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

نماینده مردم اصفهان در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: برنامه ها و فعالیت های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در جهت غنی سازی اوقات فراغت و تربیت و پرورش نسلی خلاق و پویا آثار و برکات مفید و خوبی برای کودکان، نوجوانان و خانواده های آنان به همراه دارد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان، حجت الاسلام حسین میرزایی پس از بازدید از نمایشگاه دستاوردهای کانون پرورش فکری استان با بیان این که گستره طراحی و اجرای برنامه ها، فعالیت ها و همچنین پوشش نسل کودک، نوجوان و جوان در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، مطلوب است، اظهار داشت: خوشبختانه در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فعالیت های ارزشمند با کیفیت و هدفمندی برای تربیت و پرورش نسل آینده ساز ایران اسلامی اجرا می شود.

وی ادامه داد: با این وجود، این فعالیت ها و برنامه ها هنوز هم برای بسیاری از خانواده ها، کودکان و نوجوانان ناشناخته مانده و به درستی به عموم مردم معرفی نشده است. بنابراین  کانون پرورش فکری باید فعالیت های خود را گسترده تر و هدفمندتر دنبال نماید.

نماینده مردم اصفهان در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به وضعیت شیوع بیماری کرونا در جامعه اشاره کرد و گفت: در شرایط کنونی فعالیت های کانون می تواند رسانه خوبی در حوزه فرهنگی برای تربیت و پرورش کودکان و نوجوانان باشد. همچنین برنامه ها و فعالیت های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان  جهت غنی سازی اوقات فراغت و تربیت و پرورش نسلی خلاق و پویا آثار و برکات مفید و خوبی برای کودکان، نوجوانان و خانواده های آنان به همراه دارد و خواهد داشت.
انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =