کد خبر: 298093
تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۶
بازدید 1127
تابستان با کارگاه‌های آنلاین کانون پرورش فکری گرم‌تر می‌شود

ثبت‌نام کارگاه‌های برخط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آغاز شده است.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون کرمان، محسن روحی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اعلام کرد: کارگاه‌های آموزشی برخط کانون کرمان همزمان با سراسر کشورآغاز شده است و کودکان و نوجوانان علاقه‌مند می‌توانند با مراجعه به سایت www.kpf.ir   این دوره‌های مجازی را مشاهده و در صورت تمایل ثبت‌نام کنند.

محسن روحی بیان کرد: مراکز فرهنگی‌هنری سراسر استان کرمان با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی پذیرای کودکان و نوجوانان به صورت حضوری هستند و همچنین برای متقاضیان آموزش‌های  مجازی و بچه‌هایی که تا به حال امکان مراجعه به مراکز فرهنگی‌هنری کانون را نداشتند کارگاه‌های آموزشی برخط کانون با تدریس مربیان متخصص کانونی و آزاد راه‌اندازی شده است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان از آغاز به کار کارگاه‌های برخط طراحی، عکاسی، اوریگامی، پتینهکاری، کاردستی، عروسکسازی، پتهدوزی، لعاب و میناکاری روی سفال، پرورش صدا و سلفژ، شعر و داستاننویسی خلاق، خوانش متون ادبی(شاهنامهخوانی)، مهارتهای زندگی، فعالیتهای علمی، نجوم و فلسفه برای کودکان خبر داد ومهلت ثبت‌نام در این کارگاه‌های مجازی را ۲۰ تیرماه اعلام کرد.

ایشان تشریح کرد: علاقه‌مندان می توانند بعد از مراجعه به سایت www.kpf.ir  با پر کردن فرم ثبت‌نام عضو کانون شوند و سپس با انتخاب دوره‌های برخط استانی، توضیحات مربوط به هر آموزش را مطالعه کنند و ضمن اطلاع از میزان شهریه، روز و ساعت هر دوره در کارگاه مورد نظر ثبت‌نام کنند.

وی یادآور شد که متقاضیان همچنین می‌توانند با مراجعه حضوری به مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سراسر استان از کارگاه‌های حضوری و برخط و نحوه ثبت‌نام در آن‌ها مطلع شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =