کد خبر: 298098
تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۲
بازدید 124
برگزاری سومین نشست انجمن هنرهای نمایشی

در سومین نشست مجازی انجمن هنرهای نمایشی،ایده های نمایش نامه نویسی مربیان،اعضای نوجوان و ارشد انجمن بررسی شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان، سومین نشست تخصصی انجمن هنرهای نمایشی پنجشنبه ۱۲ تیرماه با حضورسجادیان معاون فرهنگی استان ،کارشناسان هنری، علیرضا آقایی کارشناس و مدرس دوره و جمعی از مربیان و اعضای نوجوان مراکز فرهنگی هنری اصفهان در فضای مجازی برگزار شد.

دراین نشست علیرضا آقایی که در جلسه دوم آموزش، چگونگی نوشتن ایده وتفاوت آن با طرح نمایشی را تشریح کرده بود، ایده‌های ارسال شده توسط اعضای نوجوان و مربیان انجمن را بررسی کرد و به ساختار طرح در نمایشنامه‌ و ارائه نکات ضعف و قوت ایده ها پرداخت. هم چنین وی از توجه اعضای انجمن به موضوع طنز درایده های نمایش نامه و مفاهیم تربیتی و خلاق استقبال نمود.

در ادامه سومین نشست مجازی انجمن تخصصی هنرهای نمایشی، اعضا و مربیان نیز پیرامون پردازش ایده های خود با مدرس انجمن به گفت وگو نشستند و در پایان جلسه تعدادی از ایده های اعضای جلسه بررسی و تایید و تعدادی از ایده ها به جلسه دیگری موکول شد.

شایان ذکر است که انجمن هنرهای نمایشی استان کار خود را از بهمن ۱۳۹۸ به صورت رسمی آغاز و تا امروز سه نشست به صورت مجازی برای آشنایی اعضای نوجوان و مربیان با هنرهای نمایشی برگزار کرده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =