کد خبر: 298300
تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۴
آغاز فعالیت دوره‌های تخصصی برخط کانون خراسان جنوبی

دوره‌های تخصصی برخط(آنلاین) کانون خراسان جنوبی همزمان با روز یک شنبه ۲۲ تیر ماه ۱۳۹۹ فعالیت خود را آغاز کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون خراسان جنوبی، طاهره حمیدی مدیر کل کانون استان با اعلام خبر آغاز به کار دورههای تخصصی برخط کانون استان گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان از ۵ تیر ماه به منظور پرکردن اوقات فراغت کودکان ونوجوانان استان ثبت نام در کارگاه‌های تخصصی برخط (آنلاین)خود را همزمان با سراسر کشور شروع و پس از ثبت نام از علاقه‌مندان بر اساس برنامه پیش بینی شده این کارگاه‌ها به صورت رسمی فعالیت‌های آموزشی  و برخط خود را از روز یکشنه ۲۲ تیر ماه آغاز کردند.

وی افزود: با توجه به تمدید ثبت نام دوره های تخصصی کانون استان تا ۲۵ تیرماه،  هشت دوره تخصصی شامل دوره نوشتن خلاق، پویا نمایی، حال خوش زندگی نوجوان معنوی، داستان نویسی، نوشتن خلاق، اوریگامی(کاغذ و تا)، نقاشی ، حال خوش زندگی نوجوان امید وار تکمیل ظرفیت شده و فعالیت آموزشی از طریق آدرس اینترنتی www.khorasanj.kpf.ir  آغاز شده است.

بر همین اساس دوره برخط استان شامل :«کاغذ و تا (اوریگامی)» با تدریس احسان بلوری کارشناس فرهنگی کتاب‌خانه های سیار و پستی استان از ۲۲ تیر ماه فعالیت خود را آغاز کرده و  روزهای یکشنبه از ساعت ۱۸ تا ۱۸:۴۵ دقیقه برگزار خواهد شد.

«نوشتن خلاق» با تدریس عاطفه اکبری مربی ادبی مراکز بیرجند از ۶ مرداد ماه روزهای دوشنبه هر هفته از ساعت ۱۸ الی ۱۹، «پویانمایی(انمیشن)» با تدریس مرضیه حسن پور مربی هنری کانون استان از ۱۵ مرداد ماه روزهای چهارشنبه از ساعت ۹ تا ۱۰ صبح برگزار پذیرای مخاطبان خود هستند.

 همچنین کارگاه حال خوش زندگی نوجوان معنوی با تدریس فرشته شکوهیان مربی فرهنگی مرکز یک و فراگیر بیرجند از ۲۹ تیر ماه روزهای یکشنبه از ساعت ۱۰ الی ۱۱ و کارگاه حال خوش زندگی نوجوان امیدوار با تدریس راضیه حسینی  مربی مسئول کانون شماره یک و فرگیر بیرجند از ۳۰ تیر ماه روز های دوشنبه از ساعت ۱۰ تا ۱۱تشکیل خواهند شد.

دوره تخصصی داستان نویسی با تدریس فرشته شکوهیان از یکم مرداد ماه روز های چهارشنبه از ساعت ۹ الی ۱۰، کارگاه نوشتن خلاق با تدریس رقیه امانی مربی مسئول کانون درمیان از ۱۵ مرداد ماه روز های یکشنبه از ساعت ۹ تا ۱۰ و نقاشی با تدریس ریحانه سادات هاشمیان کلاتی مربی هنری مرکز یک بیرجند از ۳۰ تیر ماه ساعت ۱۱:۳۰ تا ۱۲:۳۰ فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

گفتنی است علاقه مندان به ثبت نام در دورههای تخصصی برخط کانون جهت کسب اطلاع بیشتر می توانند با روابط عمومی اداره کل کانون استان با شماره ۳۲۳۴۱۳۲۰ و به منظور رفع مشکلات احتمالی از طریق واحد فن آوری اطلاعات این اداره کل با شماره تماس ۶۰ و ۳۲۳۴۱۲۵۰ داخلی ۲۵ تماس حاصل نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =