کد خبر: 298347
تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۹
بازدید 114
برگزیدگان فراخوان«بهارمناجات» معرفی‌شدند

فراخوان «بهارمناجات» کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان با معرفی ۱۰ اثر برگزیده به نقطه‌ی پایانی رسید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان گیلان، این فراخوان هم‌زمان با ماه مبارک رمضان و با هدف پرورش تفکر دینی کودکان و نوجوانان، مأنوس‌سازی هرچه ‌بیش‌تر آنان با آموزه‌های مذهبی و آشنایی‌ افزون‌تر آینده‌سازان با سبک‌زندگی ایرانی اسلامی منتشرشد.

با انتشار این فراخوان در ماه رویش‌دل‌ها، بیش از ۱۱۰ اثر مخاطبان ۸ تا ۱۸ سال در قالب عکس و فیلم حداکثر ۳ دقیقه‌ای از طریق پیام ‌رسان‌های واتس‌آپ و گپ به روابط‌عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ارسال‌ و ۱۰ اثر به ‌عنوان آثار برتر شناخته‌شد.

این انتخاب بر اساس رأی هیئت‌داوران فراخوان مناجات‌بهار متشکل از: اکرم‌السادات‌حسینی، حمیراخدابنده و  مریم ابراهیمی فر و پس از بررسی آثار از منظر ظاهری و محتوایی صورت‌گرفت و در این میان اثر فاطمه‌عباسی، عضو کانون پرورش فکری ‌کوچصفهان استان گیلان عنوان اثر برتر بخش «کارت تبریک با موضوع ولادت امام حسن مجتبی(ع)» را به‌خود اختصاص‌داد.

درهمین‌حال، کیهانه‌ ابراهیمی عضو مرکز فرهنگی هنری اسالم، مبینا کوشش و آتنا صفوتی از مرکز شماره۲ کانون انزلی به عنوان خالقان آثار برتر بخش «یار مهربان»، با موضوع معرفی خلاقانه یک کتاب دینی معرفی‌شدند.

هیئت‌داوران هم‌چنین، فیلم ارسالی پرنیان قربانی از مرکز فرهنگی هنری کانون شهرستان تالش را اثر منتخب در زمینه‌ی معرفی شخصیت امام‌علی(ع) معرفی‌کرد.

 کیمیاسلطانی از مرکز شماره یک کانون پرورش فکری آستارا، بیتارجب‌زاده از مرکز فرهنگی هنری کانون رودسر، ستایش ‌شکوری از کانون پرورش فکری زیاز و هم‌چنین،  صباخلیل‌زاده و رهان غریبی‌پور از کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان چوکا نیز در جمع برگزیدگان مسابقه کتبی «گل واژه‌های ماه خدا» قرارگرفتند.        

  آیه‌های زندگی، با محوریت قرائت، ترتیل و جمع‌آوری ۱۰ آیه با درون‌مایه نماز، روزه و زندگی خوب نیز ازدیگر بخش‌های این فراخوان بود و گروه داوری ضمن بررسی آثار ارسالی، از تمامی شرکت کنندگان این بخش  به‌پاس همراهی با فعالیت‌های کتاب‌محور و مبتنی بر آموزه‌های دینی کانون قدردانی‌کرد.

شایان‌ذکر است از برگزیدگان این مسابقه که با همکاری ستاد اقامه نماز استان گیلان صورت‌گرفت، درآیینی با اهدای لوح سپاس و جایزه تجلیل‌خواهدشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =