فروشگاه کانون استان با محصولات آموزشی و کمک آموزشی شامل کتاب،سرگرمی،اسباب بازی،بازیهای فکری،لوازم التحریر و... در اختیار علاقمندان

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در راستای خدمات رسانی به رده سنی کودک و نوجوان، یکی از تولید کنندگان و عرضه کنندگان ایرانی کتاب،سرگرمی ،لوازم التحریر و بازیهای متنوع فکری می باشد .

علیرضا نوری مدیر کل کانون استان گفت : در همین راستا در فروشگاه کانون استان محصولات آموزشی و کمک آموزشی شامل کتاب،سرگرمی،اسباب بازی،بازیهای فکری،لوازم التحریر و... در اختیار علاقمندان قرار دارد .

وی ادامه داد :فروشگاه کانون استان با برخورداری از تیم مدیریت فرهنگی نام آشنا در استان با ارائه خدمات متنوع مصوب کانون، مرکزی مورد اعتماد برای خانواده ها و دانش آموزان است .

نوری افزود: با توجه به تکثر و تنوع محصولات و استقبال همشهریان و مدیران و معلمان مدارس و خانواده های محترم در نظر است برخی از محصولات از تخفیف ویژه برخوردار گردند.

گفتنی است: فروشگاه محصولات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در خیابان چهارراه پایین ،نرسیده به ساختمان جهاد کشاورزی قراردارد و علاقمندان برای تماس میتوانند با شماره         024/33536600 تماس حاصل نمایند 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =