اثر نوجوان گیلانی، برگزیده مهرواره نوروزی «بهاردرخانه»

اثر عکاسی مارال‌حیدری، عضو نوجوان مرکز فرهنگی هنری شماره ۱ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بندرانزلی، عنوان برگزیده مهرواره نوروزی «بهاردرخانه» را را ازآنِ خودکرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان گیلان، فراخوان این مهرواره ۲۵ اسفندماه ۱۳۹۸،  هم‌زمان با همه‌گیری ویروس کرونا و با محوریت نقاشی، عکس و فیلم کوتاه انتشاریافت و در این میان ۶۳۰ اثر درهمراهی با این حرکت ‌فرهنگی‌هنری ارسال‌شد.

بخش عکاسی این مهرواره به مخاطبان گروه‌های سنی ۷ تا ۱۱ و ۱۲ تا ۱۸ سال اختصاص‌داشت و پس از دو مرحله داوری، اثر مارال‌حیدری، عضو نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان به‌عنوان اثر برگزیده و شایسته حضور در نمایشگاه آثار برتر گروه سنی ۱۲ تا ۱۸ سال معرفی‌شد.

گفتنی‌است، با توجه به برگزاری این فراخوان در قالب مهرواره، رتبه‌بندی و برگزیده‌ای اعلام نشده و ازخالقان آثار برتر با ارسال هدیه‌ی فرهنگی تجلیل‌می‌شود.
شایان ذکر است، تصاویرآثار برتر و راه یافته به نمایشگاه، در بخش گالری پایگاه مجازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به نشانی kpf.ir  انتشاریافته و اسامی صاحبان آثار برتر (راه‌یافته به نمایشگاه) بخش عکاسی، در پایگاه خبری کانون به نشانی kanoonnews.ir قابل مشاهده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =