کد خبر: 298492
تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۶
بازدید 171
دومین کارگروه «مدیریت سبز» در کانون فارس برگزار شد

دومین کارگروه «مدیریت سبز» با حضور اعضای این کارگروه در اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان فارس برگراز شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون فارس، دبیراین کارگروه در مورد اقدامات ومصوبات جلسه قبل مبنی بر دریافت آثار اعضا در بخش دومین مهرواره آب، پیگیری از سازمان مدیریت وتلاش جهت برگزاری آموزش مدیریت سبز برای پرسنل خدمات کانون در سراسر استان به شکل غیر حضوری به ارائه‌ی توضیح پرداخت.

معاون اداری مالی کانون فارس نیز بر مبحث مهم آموزش وفرهنگ سازی مدیریت سبز در کانون  با هدف  اصلاح الگوی مصرف از طریق مربیان، برای مخاطب کودک ونوجوان وتداوم این روند در طول سال با پیگیری مجدانه واصولی توسط بخش‌های مختلف تأکید کرد.

توضیحات کارشناس پشتیبانی و ارائه گزارش مصرف انرژی در مراکز فرهنگی هنری کانون در فصل بهار 1399، مصرف سوخت خودروهای اداری وخودروهای کتابخانه‌های سیار کانون، تعمیر و تجهیز اداره کل به مخزن آب از جنس فایبر، ضدجلبک باهدف رعایت الگوی مصرف و بهداشتی بودن مخزن آب از دیگر مواردی بود که در جلسه کارگروه مدیریت سبز به آن پرداخته شد.

در ادامه این جلسه و باتوجه به موضوع «آموزش وفرهنگ‌سازی مصرف انرژی در بین کودکان و نوجوانان» به‌ویژه از طریق اجرای فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی در فضای مجازی به‌دلیل بیماری کرونا، مهم‌ترین قدم در مدیریت سبز فارغ از مسابقه وتعداد برگزیدگان، آگاهی‌بخشی به کودکان و نوجوانان عنوان و بر لزوم آگاهی‌سازی از سوی مربیان و با خلاقیت و ابتکار تأکید شد.

تدوین دستوالعمل اجرای فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی با موضوع آموزش وفرهنگ‌سازی مصرف انرژی در بین کودکان ونوجوانان ویژه مربیان کانون در فضای مجازی،تدوین و ارسال نامه مدیریت مصرف برق به مراکز فرهنگی هنری و تقدیر از مراکز موفق در مصرف صحیح انرژی، از جمله مصوبات این کارگروه بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =