معاون فرهنگی کانون آذربایجان‌غربی تسهیل‌گر منتخب جام باشگاه های کتابخوانی

زهرا آبسوران معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی عنوان شایسته تقدیر بخش تسهیل‌گران چهارمین دوره جام باشگاه های کتابخوانی کودک و نوجوان را کسب کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی؛ در آئین اختتامیه چهارمین دوره جام باشگاه های کتابخوانی کودک و نوجوان که روز چهارشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۹ در سالن اجتماعات بین‌المللی کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران به‌صورت مجازی و آنلاین برگزار شد،  عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با پیام تصویری ضمن تقدیر و تشکر از همه دست‌اندرکاران جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی، این دوره از جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی کودک و نوجوان را فرصتی دانست که باعث نزدیکی دل‌ها به همدیگر شده است.

در ادامه، برگزیدگان این دوره از جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی کودک و نوجوان در بخش‌های مختلف این برنامه از جمله باشگاه‌های برگزیده و شایسته تقدیر، بخش نامه به نویسنده، بخش فیلم موبایلی معرفی کتاب، مهدکودک، باشگاه با نیازمندی‌های ویژه، تسهیلگران برگزیده و شایسته تقدیر و نویسنده برگزیده از نگاه باشگاه‌های کتاب‌خوانی اعلام و معرفی شدند.

بر این اساس، زهرا آبسوران از باشگاه «یکی بود، همه چیز بود» عنوان شایسته تقدیر بخش تسهیل‌گران چهارمین دوره جام باشگاه های کتابخوانی کودک و نوجوان را کسب کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =