کد خبر: 298583
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۴
بازدید 206
امضای تفاهم نامه کانون پرورش فکری و صنایع اپتیک

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان گفت: هدف از تفاهم نامه مشترک میان کانون و صنایع اپتیک اجرای برنامه ها، فعالیت ها و طرح های استعداد سنجی و پرورش نخبگان در حوزه کودکان و نوجوانان است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان سید محمد قلمکاریان با اعلام این خبر گفت:این تفاهم نامه با همکاری متقابل و افزایش تعامل و استفاده از ظرفیت های طرفین به امضا رسید. برگزاری اردوهای علمی و آموزشی برای فرزندان کارکنان، برگزاری نشست های تخصصی برای والدین، برپایی کارگاه های آموزشی استعداد سنجی و پرورش نخبگان از جمله تعهدات کانون است.

قلمکاریان به دیگر مفاد قرار داد اشاره کرد و گفت: شناسایی استعدادهای فرزندان کارکنان، اجرای کارگاه های مهارت آموزی و پرورش استعدادهای ادبی و هنری از دیگر تعهدات کانون است.

قلمکاریان با اشاره به تعهدات صنایع اپتیک بیان کرد: همکاری در برگزاری رویدادهای فرهنگی، هنری، ادبی و علمی، معرفی ظرفیت های کانون و ترغیب کارکنان دراستفاده از بسته های فرهنگی،پرداخت حق عضویت و شهریه کلاس ها و همکاری در فعالیت های قابل ارئه با توافق طرفین از جمله وظایف صنایع اپتیک است.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان در پایان گفت: برنامه های مذکور در کمیته مشترکی با حضور نمایندگان دو طرف بررسی و پس از تصویب مسئولان اجرا می گردد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =