مسئولین و بویژه خانواده ها باید قدردان فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان دیلم باشند

احمددشتی فرماندار شهرستان به همراه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی با حضور در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دیلم در جریان فعالیت ها و برگزاری دوره های آنلاین توسط مربیان این مرکز قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر، صبح امروز یکشنبه ۵ مرداد احمددشتی فرماندار شهرستان به همراه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی با حضور در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دیلم در جریان فعالیت ها و برگزاری دوره های آنلاین توسط مربیان این مرکز قرار گرفت.

دشتی با تقدیر و تشکر از اهتمام ویژه مسئول و مربیان این کانون در برگزاری کلاس های آنلاین و فاصله نگرفتن از کودکان و نوجوانان دراین شرایط کرونا گفت: به داشتن چنین سرمایه هایی در کانون افتخار می کنیم و با توجه به کسب مقام های متعدد استانی و کشوری در رشته های مختلف اعتقاد داریم یکی از کانون‌های برتر کشور همین مرکز دیلم می باشد.

وی بیان داشت: با تدبیر ودرایت مربیان دلسوز، متعهد و با انگیزه این مرکز شاهد تربیت و پرورش نسلی خلاق و دارای مهارت های ارزنده و برجسته درزمینه‌های مختلف فرهنگی،ادبی وهنری بسیار مهم و تاثیر گذار می‌باشیم.

 وی با اظهار اینکه کانون به عنوان یکی از نهادهای اصلی هنری در کشور می تواند با فعالیت ها و برنامه های خود نقش تاثیر گذاری در آینده کودکان و نوجوانان داشته باشد گفت: هزینه در این مراکز یک نوع سرمایه گذاری می باشد و در این راستا با نگاه ویژه دولت به حوزه‌های فرهنگی در طی این سال‌ها با تخصیص اعتبارات یک سالن آمفی تئاتر خیلی زیبا دارای ۱۵۰ صندلی در این مرکز افتتاح و در کمیته برنامه‌ریزی امسال نیز اعتباری برای کانون درنظر گرفته شد.

دشتی با تأکید بر بهره مندی از این ظرفیت بالا در شهرستان گفت : باید یک نگاه ویژه از سوی نهادهای فرهنگی مردمی و خیرین به این مرکز گردد .

در پایان پس از ارائه گزارش خانم غلامیان به عنوان مربی مسئول کانون دیلم از موفقیت‌ها وفعالیت‌های سالانه این مرکز، یکی از عضوهای پسرکانون اشعاری زیبا را سرودند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =