علاقه‌مند به فعالیت‌های کانون هستم

رئیس مجمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی استان گیلان از تعلق‌خاطر به فعالیت‌های کانون پرورش فکری سخن‌گفت و تلاش برای توسعه همه‌جانبه این مجموعه‌ی فرهنگی را یک اولویت ‌خواند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان گیلان، احمددنیامالی، این سخنان را طی بازدید از مرکز شماره ۱ کانون بندرانزلی و شرکت در نشست فرهنگی این مجموعه اظهارداشت و حمایت از کانون پرورش فکری را یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر عنوان‌کرد.

نماینده مردم بندرانزلی در مجلس شورای اسلامی طی این دیدار که با همراهی اسماعیل میرغضنفری، فرماندار این شهرستان صورت‌گرفت، نقش فعالیت‌های فرهنگی کانون را در کشف و پرورش استعدادهای کودکان و نوجوانان یادآورشد و افزایش حمایت‌های مسوولان از این نهاد را زمینه‌ساز رشد و بالندگی آینده‌سازان ارزیابی‌کرد.

بازدید از بخش‌های مختلف مرکز فرهنگی هنری شماره ۱ کانون بندرانزلی و آشنایی افزون‌تر با روند رو به رشد فعالیت‌های حضوری و غیرحضوری آن، از دیگر برنامه‌ها بود که با قول ‌مساعد  مسوولان جهت تامین منابع مالی لازم برای تعمیر و تجهیز این مجموعه همراه‌شد.

اهدای عروسک‌دست‌ساز «انیسا خورسندفر» عضو نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بندرانزلی به مسوولان، پایان بخش این دیدار بود که ۵ مرداد ۱۳۹۹ انجام‌گرفت.

 اهدای عروسک‌دست‌ساز عضو نوجوان کانون بندرانزلی به مسوولان

بازدید مسوولان از بخش‌های مختلف و قول مساعد برای تعمیر و تجهیز کانون بندرانزلی

گفتنی است، شهرستان بندرانزلی در چهل‌کیلومتری شهرستان رشت قراردارد و با بهره‌گیری از موهبت‌های طبیعی، موقعیت مناسب جغرافیایی و فرصت هم‌جواری با منطقه‌آزاد تجاری، از ظرفیت‌های گسترده‌ای برای تربیت نسلی پویا و آینده‌ساز برخورداراست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =