کد خبر: 298642
تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۸
بازدید 487
وبینار مربیان کتابخانه‌های سیار کانون پرورش فکری گلستان برگزار شد

با هدف توسعه فعالیت‌های مجازی، تشریح و بازبینی برنامه‌های سال ۱۳۹۹، وبینار مربیان کتابخانه‌های سیار کانون گلستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، نشست هم اندیشی مربیان کتابخانه‌های سیار کانون استان، صبح روز سه‌شنبه ۶ مردادماه ۱۳۹۹با حضور محمدحسین منتظری کارشناس مسئول آفرینش‌های فرهنگی،هنری و ادبی به صورت مجازی برگزار شد.

منتظری در ابتدای این جلسه با اشاره به اهم برنامه‌های سال ۱۳۹۹ کتابخانه‌های سیار و تاکید بر راهبردها و اهداف معاونت فرهنگی گفت: برنامه های سال جاری بر اساس این اهداف و ذیل اهداف استانی تدوین شده است.

وی با مرور بخشی از برنامه‌های کتابخانه‌های سیار، از آنان خواست برای انجام این برنامه‌ها با تعامل بیشتر خود با حوزه‌های کارشناسی و مراکز ثابت، زمینه حضور و مشارکت کودکان و نوجوانان مناطق مختلف روستایی و کمتر برخوردار شهری را در برنامه‌های پیش بینی شده بیش از پیش فراهم کنند.

کارشناس مسئول آفرینش‌های فرهنگی، هنری و ادبی کانون استان گلستان در بخشی دیگر از این وبینار به فعالیت‌های مربیان کتابخانه‌های سیار در کانون مجازی پرداخت و افزود: مربیان کتابخانه‌های سیار کانون می‌توانند با تولید محتواهای خلاقانه در فضای مجازی به آرامش خانواده‌ها در تابستان کمک کنند.

بازبینی برنامه‌های ۹۹ و اجرای بخشی از آن به‌صورت مجازی، نحوه ثبت‌فعالیت‌ها، توسعه فعالیت‌های مجازی و... از جمله مباحث دیگری بود که در این وبینار مطرح شد.

در بخش پایانی این وبینار نیز مباحث و سوالات مورد نظر مربیان کتابخانه‎‌های سیار مطرح و توسط کارشناس مسئول آفرینش‌های فرهنگی، هنری و ادبی کانون گلستان پاسخ داده شد.

گفتنی‌است در حال حاضر علاوه بر ۱۷ مرکز ثابت،۱۱ کتابخانه‌ سیار روستایی، شهری و پستی نیز در استان گلستان مشغول خدمت‌رسانی فرهنگی، هنری،ادبی، علمی و اسلامی به کودکان و نوجوانان می‌باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =