کد خبر: 298670
تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۰
بازدید 297
درخشش عضو نوجوان کانون میامی در مسابقه‌ی بین‌المللی نقاشی

عضو نوجوان مرکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان میامی استان سمنان در ششمین جشنواره‌ی ملی و سومین جشنواره‌ی بین‌المللی نقاشی «صلح و دوستی» برگزیده شناخته شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، راحله دانایی کارشناس مرکز آفرینش‌های هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سمنان از برگزیده‌شدن اثر نقاشی نیما اصغریان عضو نوجوان ۱۲ ساله‌ی مرکز فرهنگی‌هنری کانون میامی این استان در ششمین دوره‌ی جشنواره ملی و سومین جشنواره‌ی بین‌المللی نقاشی «صلح و دوستی»، خبر داد و گفت: این جشنواره به‌منظور ترویج فرهنگ صلح و دوستی میان نونهالان و کودکان با بهره‌گیری از هنر نقاشی از سوی سازمان جمعیت هلال احمر و با مشارکت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سال ۱۳۹۸ برگزار شد.

دانایی در ادامه با اشاره به استقرار دبیرخانه‌ی این جشنواره در جمعیت هلال احمر استان سمنان، افزود: موضوع اصلی جشنواره، «صلح و دوستی» بود و برای شرکت‌کنندگان ۴ تا ۱۲ سال تعیین شد و عضو نوجوان کانون میامی به مربی‌گری زهرا اصغری مربی کارگاه‌های هنری این مرکز توانست با خلق اثری در راستای موضوع مسابقه، عنوان برگزیده را از آنِ خود کند.

وی خاطرنشان کرد: از سوی آفرینش‌های هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با اهدای لوح سپاس و کارت هدیه‌ای از نیما اصغریان، تجلیل شد.

دانایی در پایان تصریح کرد: قرار است ضمن تجلیل از برگزیدگان این دوره از مسابقه‌ی نقاشی، آثار برتر نیز در کتاب جشنواره، چاپ ‌شود.

گفتنی است؛ از مجموع ۴۷ هزار و ۸۸۰ اثر ارسالی به دبیرخانه‌ی این جشنواره، تعداد ۲۵ اثر برگزیده نهایی انتخاب و معرفی شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =