کد خبر: 298700
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۸
بازدید 172
تقدیر از همکاران اداره کل

روز پنجشنبه 9مرداد 1399 در سالن جلسات به مناسیت اعیاد قربان و غدیر از زحمات همکارانی که در آماده سازی ساختمان جدید تلاش بسیار کردند و قدرانی از زحمات همکاران واحدهای کارشناسی درخصوص هدایت فعالیت های مجازی در مراکز فرهنگی هنری اسنان از همکاران ستادی توسط مدیر کل تقدیر شد .

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی  جهانبخش قنبری مدیر کل کانون در این دورهمی ضمن تبریک عید قربان در جمع همکاران اداره کل گفت: این روزها که تمام فکر و ذکرمان، تلاش برای سلامتی و شکست دادن کرونا شده است، روحیه بیشتر از هرچیز دیگر به کار می‌آید. در روزهایی که بیشتر از همیشه به لبخند احتیاج داریم بنابراین سعی کنیم برنامه هایی را تدارک ببینیم که باعث شادی نشاط هرچه بیشتر همکاران شود .

قنبری  بیان کرد : برای تجهیز ساختمان جدید همه زحمت کشیدند اما تعدادی از همکاران به صورت شبانه روزی تلاش کردند تا این ساختمان آماده شود و جای تشکر و قدردانی از این عزیزان دارد هم چنین در خصوص فعالیت های فضای مجازی بعد از شیوع ییماری کرونا و تعطیلی مراکز و ادامه فعالیت ها در فضای مجازی تعدادی از کارشناسان بسیار زحمت کشیدند که با اهدای لوح تقدیر از واحد های کارشناس فرهنگی ، هنری ، ادبی وانفورماتیک و روابط عمومی تقدیر شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =