کد خبر: 298715
تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۸
بازدید 510
تقدیر از اعضای برگزیده کانون استان در گرامیداشت هفته اردبیل

هم‌زمان با گرامیداشت هفته اردبیل از اعضای برتر کتاب‌خوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان و همچنین دو منتخب مسابقه سراسری «همچون پدر مهربان» تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، طی مراسمی و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی با حضور زعفر احدزاده مدیرکل و حسین یوسفی مسوول حراست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل، از شش عضو کودک و نوجوان برتر کتاب‌خوان مراکز فرهنگی هنری تقدیر به عمل آمد.

بر اساس این گزارش، از برگزیدگان طرح توسعه و ترویج کتاب‌خوانی؛ آنیتا کوهی لاهرود، تارا صادقی کیوی، محمدمهدی صدقی، محنا مصدق اردبیلی، نرگس مظلومی و مهدی دانش، تقدیر شد.

همچنین، ۳ عضو هنرمند کانون استان، سوفیا عباس‌زاده، سراج غاربی و محمدرضا طائفی که اثرشان در طرح «کتاب دوست‌داشتنی من» با عنوان درخت شکلات از برگزیدگان کشوری بود به همراه دو عضو هنرمند دیگر، اشکان عشایری و عباس رحیمی، منتخب سوم مسابقه سراسری «همچون پدر مهربان» قدردانی به عمل آمد.

تقدیر از اعضای برگزیده در بخش خوشنویسی نیز که هم‌زمان با سالروز آزادی خرمشهر و به مناسبت پاسداشت یاد و خاطره شهید قاسم سلیمانی برگزار شد ازجمله این مراسم بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =