کد خبر: 298837
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۹
نخستین مهرواره قصه‌نویسی کودک و نوجوان برگزیدگان خود را شناخت

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان برگزیدگان نخستین مسابقه قصه‌نویسی کودک و نوجوان را معرفی کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون خوزستان، در گروه سنی، 7 تا 11 سال، «اسما سعد» با داستان «نخ و سوزن» از اهواز، «ضحا فرهادی» با داستان «ماهی رنگین‌کمانی و دختر کوچولو» از بندر ماهشهر، «یکتا پیرمرادی» با قصه‌ی «مهمان ناخوانده» از رامهرمز، «نجمه ظهیری» با داستان «قناری طلایی» از رامهرمز، «درسا باغبانی» با قصه‌ی «خروس در جنگل» از اهواز، «مرجان فیاضی» با قصه‌ی «کشاورز مهربان و جوجه زخمی» از ملاثانی، «امیررضا اندیشه» با قصه‌ی «تلاش و پاداش» از شهرستان دزفول و «زهرا سفیددشتی» با داستان «کتاب وحش» از اهواز نفرات برگزیده نخستین مسابقه قصه‌نویسی کودک و نوجوان شدند.

دبیرخانه این مهرواره همچنین، «بیتا محمدی» با قصه‌ی «حس بی‌نام» از بندر امام خمینی، «رقیه فریسی» با قصه‌ی «مهمان ناخوانده» از بستان، «زهرا جودکی» با قصه‌ی «نتیجه‌ی هم‌نشینی با دوست نادان» از اندیکا، «ریحانه باوی» با داستان «تبلت مزاحم» از ملاثانی، «زینب یلالی» با قصه‌ی «بابا من مرده‌ام» از دشت آزادگان، «نرگس فکر نشان» با قصه‌ی «زندان» از آبادان، «کوثر سادات کاظمی» از استان گلستان با قصه‌ی «غرغرهای شال زرد خال‌خالی» و «سامان آرام بن» از یاسوج با داستان «خیال چهارساله» نیز در گروه سنی 12 تا 17 سال به‌عنوان نفرات برتر معرفی کرد.

در بخش قصه‌ها و کتاب‌های صوتی این مهرواره نیز «آرشام مکوندی» و «شیرین یعقوبی» از اهواز، «آرنوش نیرو زاده» از دزفول و «محدثه مدبری پور» از اراک به‌عنوان نفرات برگزیده معرفی شدند.

در این مهرواره که فراخوان آن هم‌زمان با روز ملی ادبیات کودک و نوجوان از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره ۵ اهواز منتشر شد؛ جمعاً ۵۴ کودک و نوجوان شرکت کردند.

گفتنی است: برگزیدگان این مهرواره جهت هماهنگی و دریافت جوایز خود می‌توانند روزهای شنبه تا پنج‌شنبه از ساعت 9 تا 12 با شماره تلفن ۳۳۷۲۴۸۴۷ تماس بگیرند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =