کسب رتبه‌ی تقدیر در امر ترویج فرهنگ نماز توسط کانون سمنان

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان در ارزیابی انجام شده از سوی ستاد اقامه نماز این استان، موفق به کسب رتبه‌ی تقدیر شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، در ارزیابی انجام‌شده از سوی ستاد اقامه نماز این استان، اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سمنان مؤفق به کسب رتبه‌ی تقدیر در امر توسعه و ترویج فرهنگ نماز شد.

بر اساس این گزارش، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا شمس‌الدین مشاور استاندار سمنان و مدیر ستاد اقامه نماز استان در نامه‌ای به نبی‌اله خدابخشی مدیرکل کانون سمنان، ضمن اعلام نتایج ارزیابی هیئت داوران و قدردانی از تلاش و هم‌راهی مجموعه‌ی کانون پرورش فکری که به انحاء مختلف، نقش خویش را در امر ترویج و توسعه فرهنگ نماز ایفا کرده و می‌کنند، اظهار داشت: هرچند در امر ترویج فرهنگ نورانی نماز توفیق قابل توجهی کسب کرده‌ایم و از این بابت خدا را شاکریم؛ لیکن لازم است که برای حفظ این توفیق، تلاش مضاعف داشته و هر سال بهتر و مؤفق‌تر از سال قبل عمل کنیم.

مشاور استاندار و مدیر ستاد اقامه نماز استان سمنان در ادامه با اشاره به استواری محورهای ارزیابی به میزان تحقق برنامه‌ها در توافق‌نامه، میزان تحقق تکالیف و مأموریت‌های عمومی و میزان تحقق تکالیف و مأموریت‌های اختصاصی(برای معدودی از دستگاه‌ها)، تأکید کرد: رویکردهای ستاد اقامه‌ی نماز در فرآیند ارزیابی و داوری سال ۱۳۹۸ بر دو امر تقید به انجام ارزیابی‌های علمی و واقع‌بینانه و نیز بر اساس مستندات بارگذاری و خودارزیابی انجام‌شده در سامانه‌ی سجاده و توجه به توضیحات داده شده در شاخص‌ها، متکی بوده است.

شمس‌الدین در پایان یادآور شد: ارزیابی از عملکرد گویای آن است که در دستگاه‌های اجرایی قدم‌های قابل توجهی در امر اقامه‌ی نماز برداشته شده که از آنچه حق بزرگ نمازمی‌طلبد بسی کم‌تر است و امید داریم برای ادای این حق، همگی وظیفه‌ی خود را در امر اقامه‌ی نماز به تمام و کمال ادا کنیم تا به مقصود مقدس نایل شویم.

گفتنی است؛ اداره‌کل کانون استان سمنان طی سال‌های متمادی در ارزیابی‌های ستاد اقامه نماز این استان، مؤفق به کسب رتبه‌ی برتر در امر اشاعه‌ی فرهنگ نماز شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =