بازدید  بازرس ویژه فرمانداری از چگونگی رعایت پروتکل‌های بهداشتی در کانون البرز

غلام‌رضا ایوبی‌زاده، بازرس ویژه  فرمانداری  شهرستان  کرج با حضور در اداره کل و کتابخانه مرکز مجتمع کانون از چگونگی رعایت پروتکل‌های بهداشتی بازدید کرد .  

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون البرز،در ابتدای این بازدید ،مهری فلاح، معاون فرهنگی، اجرایی کانون به معرفی کلی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان البرز، سابقه فعالیت این نهاد و نحوه‌ی اجرای فعالیت‌های فرهنگی، هنری ، ادبی ، علمی  پرداخته و به شکل ویژه به تشریح فعالیت‌های کتابخانه‌ی سیار روستایی  استان و همچنین چگونگی فعالیت کانون با توجه به شیوع ویروس کرونا پرداخته و فرآیند ثبت‌نام کارگاه‌های بر خط مجازی کانون و چگونگی جذب، ثبت‌نام و ارائه خدمات و بازخورد آن‌ به شکل اجمالی پرداخت.

فلاح در این توضیحات به روند خوب کانون البرز در تشکیل کارگاه‌های مجازی اشاره کرده و افزود استان البرز توانسته در بین استان‌های کشور رتبه اول را از لحاظ تعداد آمار ثبت‌نام‌ها از آن خود کند و امیدواریم این روند در جذب آمار رضایت‌مندی مخاطبان نیز ادامه یابد .

معاون کانون البرز  در بخشی از سخنانش به ظرفیت ها و کمبودهای کانون اشاره کرده و افزود هم اکنون در دوران کرونا فعالیت های مراکز مانند قبل به قوت خود باقی است اما همه‌ی خدمات به شکل مجازی ارائه می‌شود،.

وی هم‌چنین به مراجعه کتابخانه‌ی سیار کانون به روستاهای استان اشاره کرده و افزود با حمایت موسسات خیریه مانند موسسه مهر گیتی ماسک و محلول ضد عفونی کننده در اختیار کودکان و نوجوانانی که برای شرکت در فعالیت‌های فرهنگی، هنری به کتابخانه سیار مراجعه می‌کنند ارائه می‌شود، هم چنین مربی کتابخانه سیار و کارشناسان ما با این  اعضا در مورد بیماری کووید ۱۹ و چگونگی عدم ابتلا به این بیماری صحبت می‌کنند.

معاون فرهنگی، اجرایی کانون البرز با اشاره به چگونگی رعایت پروتکل ها و انجام اقداماتی مانند عدم استفاده از دستگاه ساعت‌زنی، انجام تمام خدمات به صورت مجازی ، ضدعفونی و گندزدایی سطوح، استفاده تمام همکاران از ماسک، موافقت با دورکاری مادران دارای فرزند زیر ۶ سال، تعطیلی آبدارخانه و... با معرفی فعالیت‌های شاخص کانون گفت  از نهادهای حامکیتی استان و شهر کرج  انتظار داریم  حمایت‌های بیشتری از کانون انجام دهند تا بتوانیم خدمات خود به ویژه در بخش کتابخانه سیار و مناطق محروم  و رصدخانه و آسمان‌نما را افزایش دهیم

در ادامه ایوبی‌زاده به تمام بخش‌ها و اتاق کار همکاران بخش ستادی، رصدخانه و آسمان‌نما، سالن همایش ها و کتابخانه‌های کودک ونوجوان مرکز مجتمع کرج مراجعه کرده و پس از بازدید روند اجرای پروتکل‌ها در کانون را خوب توصیف کرد.

گفتنی است این بازدید روز چهارشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ انجام شد.

گزارش تصویری 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =