کد خبر: 298937
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۱
بازدید 161
خاطرات روزهای پشت‌سر مرور شد

مدیرکل کانون کرمان روز تکریم بازنشستگان را به همکاران بازنشسته تبریک گفت.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون کرمان، محسن روحی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان به مناسبت ۲۵ مرداد روز خانواده و تکریم بازنشتگان با تماس تلفنی از همکاران بازنشسته سال‌های اخیر کانون پرورش فکری کرمان تقدیر کرد.

بنابر این خبر، روحی در تماسی که با یکایک همکاران بازنشسته برقرار کرد ابتدا روز تکریم بازنشستگان را یادآور شد و بیان کرد:« امروز کانون مدیون زحمات چندین‌ساله شماست. ما همواره به یاد شما و خاطرات شیرین شما هستیم و از ثمرات فعالیت سالیان شما استفاده می‌کنیم. نیروهای بازنشسته سرمایه‌های انسانی هر سازمان هستند و کانون پرورش فکری این سرمایه‌ها را که به راحتی به دست نیامده‌اند حفظ خواهد کرد. این روز بهانه‌ای برای شنیدن صدای شما و مرور خاطرات فراموش‌نشدنی و اثربخش روزهای حضور شما بود.»

مدیرکل کانون کرمان همچنین سلامتی و عاقبت‌بخیری برای همکاران بازنشسته کانون و خانواده‌شان را از خداوند متعال آرزو کرد و خواستار دعای خیر ایشان برای خود و مجموعه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شد.

دنیا شفیعی، مهین دستوری، مریم حجت، افسانه امین‌زاده، فاطمه جعفرزاده، هما جلیل‌بیگی، عذرا روحانی، حکیمه ابراهیمی‌فر، صدیقه کنعانی، مریم ضمانتی‌یار، حمید زندی، احسان زندی، علی کارگر، احمد محمدی‌بقا، محمد یزدانی و غلامرضا نیک‌رو از مربیان و کارکنان بازنشسته سالیان اخیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان بودند که محسن روحی امروز تلفنی از آنها تقدیر و تشکر کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =