کد خبر: 299064
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۰
بازدید 411
کتابخانه پستی  28 ساله همدان بروزرسانی شد

با حضور مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری و رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر همدان از تجهیزات و بروزرسانی کتابخانه پستی شماره ۱ استان همدان رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، در آستانه اول شهریور «روز همدان» از تجهیزات و بروزرسانی کتابخانه پستی شماره ۱ همدان رونمایی شد.
 ‏در ابتدای این مراسم مدیر کل کانون استان، ضمن خوش‌آمدگویی به حاضران، پیشینه‌ای از تاسیس کتابخانه پستی در کشور و اهداف آن را بیان کرد و هدف از بروزرسانی این واحد را  آشنایی بیشتر شهروندان با فعالیت‌های کتابخانه پستی و ایجاد محیطی آرام و دلپذیر برای مطالعه و انس کودکان و نوجوانان با کتاب بیان کرد.
 ‏در ادامه رضوان سلماسی رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر همدان که از اعضای قدیمی کانون است در سخنانی به جایگاه فرهنگی کانون اشاره کرد و گفت: کانون به لحاظ فرهنگی جایگاه بسیار مهمی در خانواده‌ها دارد.
 ‏ وی از دوران عضویت خود در کتابخانه کانون سخن به میان آورد و موفقیت‌های خود را مرهون مطالعه کتاب های کانون دانست.
 ‏در این برنامه از ۱۲ برگزیده مسابقه فرهنگی‌هنری و ادبی «گل و گلدان» که به صورت مجازی برگزار شده بود به شکل دور سپاس و نمادین تجلیل و جوایز آن‌ها به کارشناس مربوطه تحویل داده شد تا در اسرع وقت و از طریق پست برای آنها ارسال گردد.
 ‏ سپس توسط مدیرکل کانون استان از مهدی قادری، راننده تاکسی کتاب و رابط ارسال کتاب به روستاها و مهتاب اردلانی مربی سابق کتابخانه پستی همدان تقدیر به عمل آمد.
 ‏گفتنی است در این مراسم رئیس سامانه ۱۳۷ شهرداری و هم‌چنین نماینده سازمان آتش‌نشانی نیز حضور داشتند و از علی ترکمان که اخیرا به افتخار بازنشستگی نائل شده است تجلیل گردید.
 ‏ در پایان مراسم، از تجهیزات و بروزرسانی کتابخانه پستی شماره ۱ همدان به دست دکتر ربیعه علی‌محمدی مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری و رضوان سلماسی رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر همدان رونمایی شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =