تجلیل از فرزند آزاده و همکار کانون پرورش فکری در زاهدان

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان: آزادگان سرافراز که سند حقانیت و افتخار ایران اسلامی هستند با بهره‌گیری از مکتب امام حسین(ع) و با تحمل رنج و سختی ثابت کردند دلاوران عرصه‌ی میدان هستند

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، از فرزند آزاده و همکار کانون به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن تجلیل شد.

مدیرکل کانون استان در این خصوص گفت: مکتب امام حسین(ع) مکتب آزادگی است و آزادگان سرافرازی، که سند حقانیت و افتخار ایران اسلامی هستند، با بهره‌گیری از مکتب الگو و امام خود با تحمل رنج و سختی ثابت کردند دلاوران عرصه‌ی میدان هستند.

معصومه هادی در ادامه با اشاره به حال و هوای این روزهای کشور، تحت تاثیر بیماری کرونا و از جان‌گذشتگی کادر درمان، افزود: دیروز مقاومت، شهادت، و اسارت فرزندان این آب و خاک را از هجوم همه جانبه‌ی دشمن ایمن داشت و امروز مدافعان سلامت در خط مقدم درمان، رسالت خطیر مبارزه با بیماری کرونا را به خوبی ایفا می‌کنند.

وی در پایان عنوان کرد: مردم نیز در طول این سال‌ها با تفکر و عمل در صحنه حضور داشته‌اند و این رفتار نشان‌دهنده‌ی ملتی است که اصالت دارد؛ به ارزش‌ها پایبند است؛ به توانش ایمان دارد و نتیجه هم به فضل خدا پیروزی است.

قابل ذکر است مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در ادامه با اهدای لوح و هدیه از همکار کانونی، مهدی شیبک، که فرزند آزاده است تجلیل کرد. در بخشی از این لوح تقدیر آمده است:

حسین(ع) خود آزاده‌ی بزرگی است که عاشقانه از همه چیز گذشت؛ زیباترین حماسه را آفرید و ماندگارترین نغمه‌ی آزادی‌خواهی و حق‌طلبی را سرود. گرامی باد سالروز ورود آزادگان به میهن که با پرچمداری آرمان‌های اباعبدالله(ع) تفسیرگر راه حسینند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =