کد خبر: 299160
تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۸
دوره مهارت‌آموزی مجازی سرود در کانون برگزار شد

دوره مهارت‌آموزی مجازی سرود به منظور توانمندسازی و ارتقای سطح علمی اعضا و مربیان برگزیده‌ی نخستین مهرواره سرود آفرینش کانون پرورش فکری برگزار شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، فرشید جعفری و منیژه واحد مربیان گروه سرود منتخب کانون استان‌های فارس و گیلان به عنوان مدرسان جلسه‌های اول و دوم این دوره آموزشی، مباحثی هم‌چون نقش حرکت، شعر و موسیقی در طبیعت و تکامل انسان، جایگاه تخیل، حس‌آمیزی، تنفس و آرامش، زبان بدن و گفتار در اجرای سرود-نمایش، تعریف ساختارهای موسیقی و روش‌های بهره‌گیری از تکنیک‌های آوازی را به اعضا و مربیان کانون پرورش فکری آموزش دادند.
بر همین اساس، سیدمحمد تنکابنی آهنگ‌ساز و مدرس موسیقی نیز در جلسه سوم دوره مهارت‌آموزی، توضیح‌هایی در مورد تاثیر شعر و ترانه و تصویر در درک بهتر موسیقی و تعریف اجزا موسیقی و ملودی با رویکرد سرود_نمایش ارائه کرد.
توجه مسئولان کانون به فعالیت سرود_نمایش و برگزاری نخستین مهرواره سرود با عنوان «نغمه‌های روشن فردا» و هم‌چنین برنامه‌ریزی دوره‌های آموزش تخصصی برای مربیان و اعضا نقش سازنده‌ای در گرایش اعضا و افزایش گستره‌ی این فعالیت هنری داشته است.
در این دوره آموزشی ۱۶۰ نفر از اعضا و مربیان برگزیده‌ی نخستین مهرواره سرود آفرینش کانون پرورش فکری از استان‌های خوزستان، زنجان، فارس، کرمان، گلستان، گیلان، هرمزگان و یزد حضور داشتند.
یادآوری می‌شود این دوره مهارت‌آموزی در روزهای ۲۰ و ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ به صورت مجازی برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =