کد خبر: 299188
تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۳
بازدید 397
کتاب‌های طرح تمیم به مراکز کانون استان بوشهر رسید

کانون استان بوشهر ۶۲۰۰ جلد در ۱۳۲ عنوان مجموعه کتاب‌های طرح تمیم از طرف معاونت فرهنگی دریافت کرده است که شامل کتاب کودک و نوجوان، سرگرمی و نشریه آفرینش، کتاب آوا، کتاب بریل ویژه کودک و نوجوان با نیازهای ویژه است.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر، مجموعه کتاب‌های حوزه خردسال، کودک و ‌نوجوان که منتخبی از کتاب‌های ناشران مختلف است و از سوی کارشناسان جایزه کتاب کودک و نوجوان کانون به عنوان کتاب‌های مناسب این حوزه انتخاب و در قالب طرح تمیم (تامین محتوای یکپارچه مراکز کانون) در اختیار کتابخانه‌ها و مراکز فرهنگی هنری کانون استان قرار گرفت.

سمیه رسولی مدیرکل کانون استان بوشهر درخصوص این طرح گفت: استان بوشهر ۶۲۰۰ جلد در ۱۳۲ عنوان کتاب از طرف معاونت فرهنگی دریافت کرده است که شامل  کتاب کودک و نوجوان، سرگرمی و نشریه آفرینش، کتاب آوا، کتاب بریل ویژه کودک و نوجوان با نیازهای ویژه است.

همچنین سمیه رسولی افزود : در این طرح که از این پس به شکل فصلی استمرار خواهد داشت مجموعه‌ای از کتاب‌های تولید شده در کانون، سرگرمی و نشریات کانونی نیز به همراه کتاب‌های برگزیده شده در هر فصل به مراکز ارسال می‌شود.

لازم به ذکر است طرح جدید «تمیم» به منظور حمایت از تولید کتاب حوزه کودک و نوجوان و پاسخ به نیاز مخاطبان کتابخانه‌های کانون پرورش فکری از بهار سال ۹۹ آغاز شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =