مدیرکل کانون و مدیر شعب بانک کشاورزی استان همدان، تفاهم‌نامه فرهنگی امضا کردند

دکتر حیدریان‌نژاد، مدیر شعب بانک کشاورزی در استان همدان به همراه معاون و همکاران خود در دفتر کار بهناز ضرابی‌زاده حضور یافتند تاضمن گفت‌وگو درباره اجرای برنامه‌های فرهنگی مشترک، تفاهم‌نامه‌ای در این رابطه منعقد کنند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان در ایام هفته دولت و روز کارمند، تفاهم‌نامه‌ی همکاری بین بانک کشاورزی و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان به امضا رسید.
در این دیدار که به جهت تقویت سطح همکاری هرچه بیشتر بانک و کانون انجام شد، مسائل مربوط به اجرای برنامه‌های آموزشی، فرهنگی‌هنری، بانک‌پذیری و افزایش آگاهی مالی کودکان و نوجوانان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
دکتر حیدریان‌نژاد در این دیدار، ضمن تشکر از حسن انتخاب کانون در گزینش بانک کشاورزی به عنوان شریک فرهنگی، عقد چنین تفاهم‌نامه‌هایی را به جهت خدمت به کودکان و نوجوانان مثبت ارزیابی کرد و افزود: بانک کشاورزی در راستای مفید و موثربودن چنین تعاملاتی با انجام خدمات ارزنده از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.
در ادامه مدیرکل کانون ضمن خیرمقدم و تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام شهادت امام حسین(ع) و یاران با وفایش و با آرزوی سلامتی و تندرستی برای تمامی هموطنان، از ارتباط دو سویه کانون و بانک کشاورزی ابراز خرسندی کرد و گفت: چنین مشارکت‌هایی در راستای بهره‌گیری از توانمندی‌های مادی و معنوی طرفین منشأ خیر است.
ضرابی‌زاده در ادامه و در راستای این تفاهم‌نامه، پیشنهادهایی را در زمینه‌ی همکاری‌های فرهنگی کانون و بانک کشاورزی ارائه کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =