تلاش برای تولید محتوای غنی‌تر و همراه کردن خانواده‌ها

مدیرکل کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان: نگرش مثبت و اعتماد خانواده‌ها به کانون یکی از سرمایه‌های ارزشمندی است که با استفاده‌ی مناسب از این ظرفیت گرانبها می‌توان برنامه‌ریزی همه‌جانبه‌تری متناسب با نیازهای اعضا انجام داد

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، مدیرکل کانون استان از مرکز بنجار بازدید و مشکلات آن را بررسی کرد.

معصومه هادی در این بازدید ضمن تسلیت واقعه‌ی کربلا گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکزی بوده برای شناسایی و پرورش استعدادهای همه‌ی کودکان و نوجوانان این سرزمین و از این لحاظ سعی ما بر این بوده که همواره کارها با کیفیت بالایی، برای مخاطبان، ارایه شود.

مدیرکل کانون سپس با تاکید بر تولید «محتوای غنی» در مراکز، آن را یکی از عوامل مهم در جذب مخاطب دانست که می‌تواند اعضا را با هر سلیقه و خواسته‌ای به سمت کانون بیاورد و در ادامه افزود: نگرش مثبت و اعتماد خانواده‌ها به کانون یکی از سرمایه‌های ارزشمندی است که با استفاده‌ی مناسب از این ظرفیت گرانبها و همراه کردن آنان می‌توان برنامه‌ریزی همه‌جانبه‌تری، متناسب با نیازهای اعضا، انجام داد.

وی، که در جمع همکاران سخن می‌گفت، اهمیت گروه‌های مجازی و شیوه‌ی ارایه‌ی محتوا به مخاطبان را در این فضا کمتر از مواقع حضورشان در مراکز ندانست و به آنان توصیه کرد برای تاثیرگذاری بیشتر بر اعضا، به «بروز کردن» دانش خود در زمینه‌ی فعالیت‌های مجازی اهمیت بیشتری بدهند.

هادی هم‌چنین با اشاره به اهمیت کارگاه‌های برخط در کانون گفت: امکان دسترسی آسان، بهره‌برداری تعداد بیشتری از مخاطبان به خدمات کانون از طریق فضای مجازی و امکان بهره‌مندی از استادان برجسته‌ی کشوری و استانی در همه‌ی نقاط سیستان و بلوچستان، از جمله برتری‌های این کارگاه‌هاست که می‌توان با معرفی بهتر، کودکان و نوجوانان بیشتری را برای استفاده از آن تشویق کرد.

مدیر کانون زبان استان در ادامه بر استفاده از ظرفیت کانون زبان برای علاقه‌مندان تاکید کرد و از همکاران خواست با تعامل سازنده با سایر سازمان‌ها، علاوه بر معرفی کارآمدتر کانون زبان و دیگر توانمندی‌های کانون، شرایطی فراهم آورند تا خدمات کانون به گروه بیشتری از مخاطبان ارایه شود و در سایه‌ی این خدمات تعداد بیشتری از کودکان و نوجوانان برای حضور در جامعه و روبه‌رو شدن با چالش‌های احتمالی آماده شوند.

قابل ذکر است در این نشست هم‌چنین همکاران در مورد مسایل خود و اعضا با مدیرکل کانون صحبت کردند و در پایان هادی با بازدید از ساختمان مرکز مشکلات فنی آن را بررسی کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =