کد خبر: 299346
تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۹
بازدید 132
گرامی‌داشت هفته‌ی دولت در کانون سمنان

مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان با اجرای فعالیت‌های متنوع فرهنگی و هنری در بستر فضای مجازی، یاد و خاطره شهیدان هفته‌ی دولت را گرامی داشتند.

به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، در پی شیوع ویروس کرونا و محدودیت پذیرش اعضای کودک و نوجوان به‌صورت حضوری در مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری این استان، مربیان با تشکیل گروه‌های مجازی در پیام‌رسان واتساپ به اجرای فعالیت‌های متنوع فرهنگی و کارگاه‌های تخصصی پرداختند.

بر اساس این گزارش، به‌مناسبت فرا رسیدن هفته‌ی دولت، مربیان ضمن فضاسازی و تبلیغات محیطی در مراکز فرهنگی‌هنری، در بستر فضای مجازی نیز برای مخاطبان کودک و نوجوان خود به اجرای فعالیت‌های فرهنگی و هنری در قالب معرفی‌ها(وقایع و ایام، کتاب، سرزمین و شخصیت)، قصه‌گویی، شعرخوانی، کاردستی و... پرداخته و یاد و خاطره‌ی شهیدان رجایی و باهنر را گرامی داشتند.

گفتنی است؛ نصب بنر تبلیغاتی و ارائه عملکرد اداره‌کل و مراکز فرهنگی‌هنری سراسر استان و هم‌چنین درج پیام تبریک مدیرکل به مناسبت هفته‌ی دولت و روز کارمند و بازنشر محتوای تولیدی مربیان در قالب پیک امید مجازی در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی، دیدار مدیرکل با نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و... از دیگر اقدامات کانون سمنان در این‌هفته بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =