کد خبر: 299397
تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۲
بازدید 335
فراخوان یادگار کتابت

جشنواره "یادگار کتابت" با مشارکت انجمن خوشنویسان ایران  به منظور آشنایی بیشتر  کودکان و نوجوانان با سخنان ارزشمند بزرگان وقهرمانان با بهره گیری از هنر ارزنده  خوشنویسی  برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان تهران؛ کانون تهران با مشارکت انجمن خوشنویسان ایران  شعبه تهران بزرگ، جشنواره یادگار کتابت را با هدف پاسداشت هویت ایرانی -اسلامی، رشد و ترویج هنر خوشنویسی و ترویج ادبیات و هنر ایرانی با استفاده از سخنان ارزشمند انسان‌های تاثیرگذار (سردار سلیمانی، امیرکبیر، مرتضی آوینی) برگزار می کند. همچنین  خطاطی عباراتی با مضامین میهن‌پرستی، پرچم، تلاش، پشتکار، دوستی و مهربانی که از سخنان این  بزرگان انتخاب شده  محور خلق اثر در این جشنواره است.

علاقه مندان می توانند تا پایان آذر امسال در سه گروه سنی کودک، نوجوان و بزرگسال با استفاده از سه شیوه خط تحریری، خط درشت، خط نقاشی و ارسال نسخه اصل آثار شرکت کنند.

رتبه های اول تا سوم برگزیده با تخفیف۵۰ درصدی از  دوره های انجمن خوشنویسان شعبه تهران بزرگ استفاده کنند، همچنین  گزیده آثار برتر در قالب نمایشگاه مجازی منتشر خواهد شد.

برای دسترسی به فراخوان و جزئیات شرکت در جشنواره یادگار کتابت"اینجا" را کلیک کنید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =