بررسی کارگاه های پاییز کانون در وبینار سراسری مربیان استان هرمزگان

وبینار فصلی مربیان و مسئولین مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با موضوع رویکردهای جدید کانون هرمزگان در روبرو شدن با پدیده شیوع بیماری کرونا و بررسی شیوه نامه جدید کارگاه های پاییز به صورت غیر حضوری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان؛ با هدف بررسی شیوه نامه کارگاه های پاییز و  راه کارهای بهره مندی حداکثری مخاطبان از خدمات کانون، وبینار فصلی مربیان و مسئولین مراکز برگزار شد.

در ابتدای این وبینار پروین پشتکوهی مدیر کل کانون هرمزگان، ضمن تبریک هفته دفاع مقدس گفت: ما می گوییم زندگی کردن تمرین می خواهد و الگوی مناسبی چون شهدای عزیز داریم و ما باید با استفاده از این ظرفیت فرهنگ ایثار و شهادت را بین کودکان و نوجوانان نهادینه کنیم.

 وی از تلاش ها و  فعالیت های تابستان همکاران تشکر کرد و گفت: در آستانه فصل پاییز قرار داریم و بزودی روزهای پر شوری در استان رقم خواهد خورد.

پروین پشتکوهی گفت: امروز مربیان ما اشراف کافی بر فضای مجازی دارند و تغییرات رو به رشدی را پشت سر گذاشته اند.

مدیر کل کانون هرمزگان افزود: ما امروز با شیوع بیماری کرونا در شرایط سختی قرار داریم و همانند پروانه ای هستیم که در حال بیرون آمدن از پیله می باشد. قطعا پس از این سختی چشم انداز زیبایی را پیش رو داریم.

پشتکوهی با مورد خطاب قرار دادن مربیان مراکز به عنوان مدافعان فرهنگ اعلام کرد: هر کدام از ما در هر مقام و منصبی که هستیم باید رسالت خود را نسبت به کودکان و نوجوانان انجام دهیم.

مدیر کل کانون هرمزگان با دعوت همکاران به بازنگری فعالیت های خود اظهار داشت: در مقطع حساسی قرار داریم و برای گذر از امواج دوران کرونایی، بایستی موج سوار خوبی باشیم.

پروین پشتکوهی با اشاره به انتقال فعالیت ها مراکز فرهنگی هنری به پرتال کانون اعلام کرد: طی هفته های آینده کارگاه های پاییز کانون استان شروع خواهد شد و برای تحت پوشش قرار دادن تعداد بیشتری از مخاطبان؛ تمام تلاشمان را خواهیم کرد.

در ادامه این نشست یک روزه کارشناسان و مسئولین واحدها ضمن بحث و بررسی راجع به موضوعات و مسائل مختلف به پرسش های مربیان و مسئولین پاسخ دادند.

در  این وبینار  همچنین گزارشی از فعالیت های شهریور ماه  کانون هرمزگان برای شرکت کنندگان پخش شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =