مراسم گرامی‌داشت یاد همکار تازه‌ درگذشته در مجتمع کانون زاهدان برگزار شد

همکاران کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان با برگزاری مراسم و قرائت قرآن یاد و خاطره‌ی زنده‌یاد اکرم بهره‌مند را گرامی داشتند

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، مراسم گرامی‌داشت یاد اکرم بهره‌مند، مربی فرهنگی مرکز فرهنگی‌هنری شماره دو زابل در مجتمع کانون زاهدان برگزار شد.

این روزها ساکنان کانون مهربانی در سیستان و بلوچستان در غم از دست دادن دوست هنرمند خود سوگوارند و ناباورانه رفتن این همراه مهربان را به هم تسلیت می‌گویند.

اکرم بهره‌مند، مربی خوش ذوقی بود که به تعبیر مدیرکل کانون: دست‌های مهربانش به کاغذهای بی‌جان، جان می‌بخشید و به کودکان سرزمینم امید! سال‌ها با سمت‌هایی چون مربی و مربی‌مسئول مراکز فرهنگی‌هنری در حوزه‌ی سیستان خوش درخشید و استعدادهای فرزندان این منطقه از کشور را پرورش داد.

همکاران داغدار او برای قدردانی از ۲۴ سال تلاش وی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در مجتمع گرد هم آمدند و با قرائت قرآن کریم و زیارت عاشورا و فاتحه برای شادی روح این عزیز دعا کردند.

پیش از آغاز این مراسم، که با حضور همکاران ستاد و مرکز فرهنگی‌هنری مجتمع برگزار شد، مدیرکل کانون استان در سخنان کوتاهی با مروری بر فعالیت‌های ارزنده‌ی زنده‌یاد بهره‌مند از روزهای بیماری و رنج او سخن گفت که عشق به بچه‌ها و حضورش در کنار آنان تنها راه تسکین او بود که خود بارها به آن اشاره کرده بود.

معصومه هادی در ادامه عنوان کرد: چقدر خوب است بدانیم مهربانی و لبخند قاب ماندگار زندگی است که درهای رحمت را به روی ما می‌گشاید و تلاش کنیم کوله‌بار توشه‌ی آخرتمان از این کالای گرانبها لبریز باشد.

وی در پایان برای آرامش روح این همکار دعا و اظهار امیدواری کرد پیشینه‌ی پر از مهربانی ایشان او را به جایگاهی شایسته در نزد خدای مهربان رهنمون شود.

قابل ذکر است زنده‌یاد بهره‌مند ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ به رحمت ایزدی پیوست. روحش شاد و یادش گرامی!

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =